04 במאי, 2010

ים כחול, סירה

כל השבוע רצנו כמו שחקני פקמן שיצאו משליטה. אבל אחר הצהריים אחד, לגמרי במקרה, התגלגלנו ל- Comme il Faut Cafe. מול הגלים, הכל נראה אפשרי

איך שלא מסובבים את זה – החיים הם לא דיסקו. זאת אולי לא האמירה הכי חדה בקלמר, אבל נעים להגיד אותה. להודות בה, יותר נכון. ואז, אחרי שמכירים בזה,  אפשר להתחיל ליהנות. קונפליקטואלי, אנחנו יודעים. פסיכולוגיה בשלושה שקלים, גם את זה אנחנו יודעים. אבל לא אכפת לנו. ומתוך הידיעה הזאת אנחנו מאד משתדלים לצ'פר את עצמנו מידי פעם ברגעים כייפים.

 

רגע כזה מפתיע תפס אותנו בשבוע שעבר ב"בית בנמל" של  comme il faut. התגלגלנו לשם במקרה, הקפצנו בספונטניות עוד שני חברים, והופ – פתאום היינו בשקט. יושבים על הדק המדהים בעולם (לא בדקנו את כולם אבל יש לנו אינטואיציה חזקה), מסתכלים קדימה אל האופק, אל הקו שבו המים פוגשים את השמיים. אין שום מקלדת בסביבה. אין מיילים בתפריט. היתה שעת אחר הצהריים, הזמנו פיש אנד צ'יפס – מנה מעולה, גדולה ולא מתחכמת, שמגיעה עם מיונז צ'ילי מעט חריף. שתינו בירה קרה מהחבית – סטלה (החביבה עלינו). הזמנו גם מנת מג'דרה קטנה וטעימה מאד וגם קלמרי פריך מצופה סולת עשוי בדיוק במידה הנכונה והולך נהדר עם בירה. נשענו לאחור, אכלנו, שתינו וסתם דיברנו ארוכות על כל מיני עניינים לא חשובים.

 

השמש התחילה לשקוע אל תוך הים, קרניים אחרונות, אור אחרון. חשבון. משלמים. נפרדים מהים ונעלמים בין הבתים.

 

פיש אנד צ'יפס – 74 ש"ח
קלמרי פריך – 36 ש"ח
מג'דרה –  16 ש"ח

Comme Il Faut Cafe, בית בנמל, האנגר 26, תל אביב, טל': 03-7171538

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה