29 ביוני, 2011

ימי השוקו והלחמניה

רגע לפני יריית הפתיחה ושניה אחרי שכבר השתגעתם לגמרי - קבלו שלוש קייטנות שנראות מדליקות במיוחד

ממש בימים אלו, בזמן שאנחנו משחקים עם הגננת והמורה "מי ישפוך לאגר ראשון", מתגבשת לה זירה רועשת שממלאה את לוח המודעות בכניסה לבניין וגם את כל שיחות הגינה האפשריות. אנחנו מתכוונים כמובן לזירת הקייטנות. בשנים האחרונות, נראה שהקייטנות הקלאסיות, אלו שהקנו לנו מיומנויות בעיקר בתחום "איך לעשות פיפי בבריכה בלי שישימו לב", פינו את מקומן לטובת קייטנות, סליחה – סדנאות חוויתיות – מרעננות, מתומצתות, אינטימיות וכאלו שמשאירות את הילד עם הרבה מעבר לשקית קרח בטעם פטל דהוי ביד.

עד שנחטוף את הבייביסיטר שלנו לצמיתות – התחלנו לסמן לעצמנו לפחות שלוש קייטנות קיץ מסקרנות:

 

1. לאלכס ליבקים קטנים (בתמונה למעלה)
זוכרים את רלי לב, הצלמת הוותיקה והמקסימה שכבשה אותנו בקיץ שעבר? יפה, אז הקיץ הזה היא מעבירה את המצלמה לידיים של הדור הכי מצולם בתולדות האנושות, ומקיימת סדנאות צילום באווירה פרטית ועם יחס חם ואישי – המיועדות לצלמים חובבים בראשית דרכם או לחסרי ניסיון, שעד היום לא מוצאים את הזום. במהלך הסדנא ילמדו הילדים מושגי יסוד, טכניקות בסיסיות, יפתחו חשיבה ושפה צילומית חדשה, יצאו לסיורים מודרכים ברחבי תל אביב, ואפילו יעברו ביקורת עבודות מקצועית. הקץ לתמונות "קרוב-מדי" או "אין-לי-מצח".  

סדנת צילום – 750 ש"ח (לארבעה ימים. ניתן להוסיף ימים)
פרטים נוספים – לגילאי 11 ומעלה. הסדנא בנויה מארבעה מפגשי בוקר בין 08:30 ל-13:00, בימים עוקבים ובקבוצות קטנות (עד ארבעה ילדים). אפשרות לסדנא עבור קבוצות חברים שמתארגנות מראש. ייערכו מספר מחזורים במהלך יולי/אוגוסט.
להרשמה – רלי לב, מעוז אביב, תל אביב, טל': 054-3084445

 

2. לנינטיות ואסף אמדורסקים מתחילים

 

לפחות הם לא ינגנו לכם על העצבים. קורס Muzik Summer School

בית הספר למוזיקה Muzik מציע קורס קיץ לילדים ובני נוער, שעוד שנה יחליפו את השם שלהם לדיג'יי שון או מאסטר צדף. הקיץ הזה יוצעו 4 קורסים לבחירה, החל מכאלו המלמדים על תוכנות מוזיקה (כמו "אבלטון לייב" או "קיובייס") ומקנים מיומנות בהפקה, כתיבת שירים, הקלטה, רימקסים, ויצירת מוזיקה בזמן אמת על הסט; ועד קורס לדיג'ייז מתחילים או מתקדמים – המקנה שליטה בעמדת התקליטן, יצירת אפקטים, לופים, טכניקות סקראץ' ועוד.

מיוזיק סאמר סקול – 1,190 ש"ח (הנחות לנרשמים ליותר מקורס אחד)
פרטים נוספים – לגילאי 10-17, כל קורס נמשך שבוע (למעט קורסי ה-DJ שנמשכים שבועיים). מחזורים נפתחים בכל שבוע החל מ-3.7 ועד 21.08.
להרשמה – בית ספר Muzik, בן שמן 4, תל אביב, טל': 03-6961011

3. לבתיות עוזיאל וחנוך פיבנים מתקדמים

 

הקץ להוויאנס הזהות. קייטנת יצירה ואמנות של עדנה שגב

עדנה שגב היא אמנית פסיפס מדליקה, שמבינה כי הילדים שלכם יכולים לעשות עוד דברים עם הידיים חוץ מלסמס. במשך כל הקיץ היא מזמינה אותם לשבור, לגזור, לתפור, להדביק, לבשל, לצייר, לעצב, לקשט ולהוציא החוצה את השד היצירתי החבוי בהם (ושריקות התפעלות כנות באמת מסבתא). תשכחו ממאפרות ושרשראות פסטה – מדובר פה בליגה אחרת לגמרי.

קייטנת אמנויות ויצירה – החל מ-600 ש"ח (לשבוע) ועד 1,700 ש"ח (ל-3 שבועות. המחיר כולל את כל החומרים, שתייה וארוחת בוקר)
פרטים נוספים – לגילאי 6-12, כל מחזור נמשך 5 ימים (בין 08:30-13:30. ניתן להישאר עד שעה 16:00 בתוספת של 100 ש"ח לשבוע, כולל ארוחת צהריים). 6 מחזורים החל מ-3.7 ועד 14.8.
להרשמה – עדנה שגב, גבעתיים, טל': 054-9980731

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה