17 בדצמבר, 2009

יפתי סיגל סיגל

סיגל כך גילינו הוא שמה של שמלת מעטפת מחמיאה, מושקעת וצבעונית שמעצבת אורנה עמר בסטודיו צבעים שבכפר מל"ל, ולגמרי גרמה לנו לצאת מגדרנו (ומגבולות תל אביב)

לעתים רחוקות אנחנו מוכנים לצאת מגבולות תל אביב למען פריט לבוש ששווה את הקילומטראז', וכשזה קורה – מדובר אפילו במרחקים טרנס אטלנטיים. תמיד חשבנו שאת מה שלא ניתן להשיג בתל אביב, נצליח לנכס לעצמנו רק בפריז, בלונדון או בניו יורק. אז חשבנו. מסתבר שהיה שווה לרדת מפסגות הסנוביזם האורבני שלנו כדי לגלות את שפע הצבעים, הדוגמאות, הבדים והגזרות של הבגדים שמעצבת אורנה עמר בסטודיו "צבעים" שבכפר מל"ל, ובמיוחד כדי להכיר את סיגל.

סיגל, כך גילינו, הוא שמה של שמלה: בחלקה העליון מעטפת מחמיאה עם גימור בד צבעוני, את המותניים מעטר פס תחרה עבה וממנו יורדת גזרת A עד ממש מתחת לקו הברך.  גם יתר הקולקציה של "צבעים" מאופיינת בגזרות מחמיאות ובתפירה מושקעת ואיכותית ששמה דגש על פרטים כמו פסי קישוט, גימורים מיוחדים או טאצ' צבעוני ומגניב. בנוסף, שמחנו לגלות שהבגדים בסטודיו מתאימים לנשים בכל מיני גילאים ומידות (תרגום: מתאים גם לנשים שחגגו 30 ב-1980 עם מבנה גוף תפוחי במובן הרחב של המילה). חובבות אקססוריז ישמחו לגלות ששווה להרחיק עד כפר מל"ל ולמשש שם גרבונים צבעוניים, תכשיטים, חגורות ועוד. אם אתם כבר בסביבה, שווה לכם לעצור לנשנוש אורגני ב"משק ברזילי" שבמושב ירקונה הסמוך, והנה סידרתם לעצמכם יום מושלם, במרחק של עשרים דקות קצרצרות מהעיר הגדולה. רק אל תשכחו לחזור הביתה עם סיגל.

שמלת סיגל במגוון צבעים – 680 ש"ח
להשיג בצבעים – סטודיו לעיצוב אופנה, עין חי 27, כפר מל"ל (הכניסה מרחוב המייסדים), טל' 077-4370132,
www.tzvaim.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה