15 בדצמבר, 2010

יש בעיר מסיבה

עדי שבת מארגנת לכם תוכניות לסוף השבוע הקרוב עם שתי מסיבות שלא תרצו לפספס (מילון מונחים יחולק בהמשך)

מסיבה מס' 1

המפיק המוזיקלי המבריק ניקולס ז'אאר הוא רק בן עשרים אבל כבר הספיק להפוך לקלאסיקה מודרנית. הטראקים שיוצאים תחת ידיו העדינות נמצאים על כל הארד דיסק ובכל ארגז תקליטים של דיג'יי שתופס מעצמו איכותי, עדכני ומוזיקלי. המוזיקה של ז'אאר מצליחה לשלב בתוכה אינספור ז'אנרים וסגנונות – מפרי-ג'ז וסימפולי פאנק, דרך סול-לטיני למוזיקה קלאסית, ועד פסיכדליה והיפ הופ – כשהכל ארוז בתוך מלודיות קורעות, ומתחת להן חבויים מקצבים מבריקים שלא נותנים לגוף לנוח. אם יש משהו חד משמעי לומר על הכשרון של ניקו – הרי שמדובר ביוצר מרגש, ייחודי ובוגר, שלא מפחד מההנאה שבאיטיות. אלינו הוא מגיע מחר (חמישי, 16.12) במסגרת עבודת הקודש של צוות הדיג'ייז ומפיקי המסיבות NEWS שארגנו לכבודו לופט קטלני וליין אפ מוזיקלי-אמנותי מרשים. אז מה צפוי לנו שם? וידאו ארט, אמנות, מוזיקה ועוד קצת מוזיקה, ובעיקר חווייה בליינית שונה מהרגיל.

Line Up:
Computer Camp – הרכב אינדי-אלקטרוניקה במופע לייב מיוחד המשלב אודיו וויז'ואל.
Crayola Jazz-House Trio – הרכב ג'ז בניצוחו של אורי מזל טוב
Amir Egozy (Botanika)
Nicolas Jaar (Wolf + Lamb, NY) – מופע לייב המורכב מחומרים מקוריים ואדיטים מטמטמים.
Danny Bar (Future Colors)
Uriah ( News )

Visual Artists: Kuki Maghen, Ray V, NoKo, InbaLimor

וכדי להכין אתכם כמו שצריך – הנה כמה לינקים הכרחיים:
רצועת ה-"סאונדקלאוד" של ניקו (ועוד אחת כאן) Nicolas Jaar – Time For Us,
Kasper Bjørke – Heaven (Nicolas Jaar Remix), Nicolas Jaar – El Bandido


News מציגים: ניקולס ז'אאר –
80 ש"ח לכרטיס המוקדמת (100 ש"ח בקופות. כדאי למהר, מספר הכרטיסים מאוד מוגבל)
מחר (חמישי, 16.12.10), Living Room, שוקן 27, קומה השמינית. פתיחת דלתות – 22:30. לרכישת כרטיסים – News, טל': 052-4882291 (אופיר)

 

מסיבה מס' 2

ובמסגרת ההשתלטות הכוללת של הנורדים על תעשיית המוזיקה האינדי-טרונית בשנתים האחרונות, כדאי לשים לב לאבני דרך שהכניסו את הנורדים לתודעה העולמית. המפיק הגאוני פרינס תומאס הוא אחד מהם. בשנים האחרונות מוביל תומאס ביחד עם חברו לינדסטרום (ועוד מספר מפיקים ברחבי העולם) את חזרתו של הקוסמיק-דיסקו לרחבות, אחרי שהצליחו השניים להפוך את הז'אנר – לפצצת מועדונים מתוקתקת, איטית וגרובית. אבל פרינס תומאס הוא הרבה יותר מעוד מפיק של נו-דיסקו. בשנים הארוכות שהוא יוצר הצליח תומאס לשלב בין פסיכדליה, קראוטרוק והאוס, כשהתוצאה היא מוזיקה מדהימה שמתקיימת הרבה מעבר לכל טרנד. עוד דבר שהפרינס יודע לעשות היטב, זה לתת סטים מבריקים וחלליים שמשחקים על הקו שבין העבר ההווה והעתיד של מוזיקת המועדונים. לכן זו שמחה גדולה שאיחוד הכוחות בין קבוצות חיי הלילה חרגול, הפאג, סימי ויולי וליין הפיוצ'ריסטיקס – הצליח להביא את הבחור עד אלינו לסט שיעיף אתכם רחוק. זה קורה בשישי הקרוב ה-17.12, במועדון הזיזי, ברחוב קרליבך בתל אביב.

קצת דברים שיכינו אתכם לחווייה:
רצועת ה"סאונדקלאוד" של פרינס תומאס, Prins Thomas Uggebugg
The Chemical Brothers – Swoon (Lindstrom and Prins Thomas Remix), James Yuill This Sweet Love Prins Thomas Sneaky Re Edit

הופעה של פרינס תומאס – 50 ש"ח לכרטיס במכירה המוקדמת (70-80 ש"ח בקופות)
שישי (17.12.10), ZIZI, קרליבך 7, תל אביב.
פתיחת דלתות – 24:00. לרכישת כרטיסים – www.masterticket.co.il, וגם דרך לייקה (נחלת בנימין 29, תל אביב), קרמבו (בן יהודה 96, תל אביב), חומוס אבו-דאבי (קינג ג'ורג' 81, תל אביב)

מתוך פוסטר ההופעה. Prins Thomas

[PSGallery=3c5l5d10mht]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה