10 במרץ, 2010

יש לי אהוב בסיירת חרוב

הכירו את החבר החדש הכי טוב שלנו במזווה: וופל "השדה" במילוי חרובים דואג גם לשבור לנו את מעגל הקרייבניג האינסופי וגם לסגור לנו את כל הפינות במקביל (בדקנו עם מהנדס מזון, זה אפשרי)

זה זמן מה שאנחנו כלואים במעגל אימים שאין כל דרך לצאת ממנו. זה מתחיל כשמתעורר בנו החשק למתוק (שלוש דקות אחרי שצחצחנו שיניים, אם חייבים להיות ספציפיים). ואז, אחרי שחיסלנו חצי משאית הפצה של עלית – חייבים לאזן עם מלוח. אבל אחרי שתי שקיות עבאדי פתאום נורא צמא לנו בגרון. ושתייה זה לא משביע, אז חייבים משהו קטן בצד, נגיד אורז עם טחינה. שאחריו חובה איזה ניש קטן. וכך 4,000 קלוריות וטון וחצי רגשות אשם אחרי – אנחנו חוזרים בדיוק לנקודת שבה התחלנו, בלי שסגרנו לעצמינו אף פינה. וזו אולי הבעיה הכי גדולה עם מעגל.

אז עד שנצליח לפתח קרייבינג אמיתי לפריכית (אלוהים יודע שניסינו), מצאנו פתרון ביניים מתוק להפליא: "וופל השדה" בציפוי ומילוי קרם חרובים הוא החבר הכי טוב שלנו במזווה. הוא מתוק אבל לא מדי, הוא די גדול, ממש זול, הוא מעביר את זמן הנצח שבין הארוחות בקלי קלות, והוא מתיישב כל-כך בול על הלשון, שגם אחרי שתחסלו אחד שלם (רוצה לומר 30) יהיה לכם קשה לנחש כי הוא עשוי מקמח אורגני מלא, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא כל תוספת נקיפות מצפון.

בפעם הבאה שתחפשו נחמה ליד הקפה המשרדי שלכם, או שסתם תעדיפו להעניק לזאטוט שלכם גוש אנרגיה מזין יותר מבננית גומי, נסו את הבפל'ה שלנו ותראו שגם אתם תרגישו הכי שדה חמניות בעולם.

וופל השדה של "לחם השדה" – 3.50 ש"ח (20 גר')
להשיג ברשת טבע קסטל ובבתי טבע ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה