15 ביוני, 2014

יש לנו תיק בעין

התיקים החדשים של BENSIMON הם החברים הכי טובים שלנו הקיץ

אם תחפשו אותנו, אז אנחנו אלה שנכנסים לחדר הכושר עם שקית ניילון של "מנחם פירות וירקות סוף הדרך" ובתוכה זרוקים מגבת ובקבוק מים. למה? כי עד עצם היום הזה לא הצלחנו להסתדר על תיקים יעודיים לכל מטלות חיינו המפרכות. בלי בושה תמיד ארזנו את כל מה שלא ניתן לסחוב ביד בשקיות פלסטיק עלובות (ומזהמות, ברור), מביכים את עצמנו ואת מי שהולך איתנו (סליחה, חבר'ה).

אבל הי, כל זה נגמר! ברגע שנחשפנו למשלוח האחרון של התיקים החדשים מבית Bensimon והתארגנו על תיק חדר כושר הורס, ועוד אחד כללי יותר שמתאים גם לאחר הצהריים בגינה וגם כשהילדה הולכת לישון אצל חברה (רוצה לומר: מתקשרת בבכי בחצות וחוזרת לישון בבית).

אבל בואו נלך רגע צעד אחד אחורה: הטירוף הזה התחיל כששמענו שמותג הנעליים שכבר מזמן שודך לכפות הרגליים שלנו, הפציע והפתיע עם ליין חדש של תיקי ניילון בצבעים שלא ישאירו אף עין יבשה (יצא לכם פעם לבכות מתיק? לא? מוזרים). יש מגוון דגמים וגזרות שונות, וכל אחת יותר סקסית על הכתף וכיפית מהשניה: יש תיקים גדולים שמתאימים לוויקאנד קצר בצפון (שזה כבר חצי רגל בצימר); יש תיקים מושלמים למזרן יוגה וגרביים להחלפה (חשוב!); יש תיקים קטנים יותר עם רצועה מתכווננת לשימוש יומיומי; יש תיקים לנשיאה בכף היד עם פינות מעוגלות (שיהיה קל יותר למצוא את האייפון), ועוד. בקיצור – מדובר בסוכריות אמיתיות שיעשו הרבה טוב לשגרה שלכם (ואפילו יעוררו חשק להפשיר את המנוי למכון).

מהיום, אם תחפשו אותנו, אז אנחנו אלה עם התיק הכתום הבהיר ההורס עם הרצועות האפורות בלוקר הימני בכניסה לזומבה. הקנאה בהחלט מובנת.

תיקי ניילון של בנסימון – החל מ-180 ש"ח. מבצע ליום אחד ולקוראי מרמלדה בלבד (עד הלילה, 15.6.14 בחצות): 15% הנחה על כל מוצרי BENSIMON (כולל הנעליים, התיקים והסאמפלים).
לרכישה בהנחה – היכנסו לחנות BENSIMON במרמלדה מרקט והקלידו בסיום הרכישה קוד קופון MARMELADA15. איזה כיף לכם, תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה