21 ביולי, 2022

יש עם מי לדברוס

לכבוד החופש הגדול ועונת הטיולים, קיבצנו עבורכם המלצות מעולות לטסים החול"ה, וגם לנופשים כאן (מקסימום לאגמון החולה). מתחילים עם הציוד הכי הכרחי לקראת טיול ביוון: הכירו את האתר שייקח אתכם בדיוק לאן שהמקומיים ממליצים. כל טיפ - אולימפוס!

בדרך לחופשה עוצרים כאן. פלטפורמת Saywhatt לחיבור בין טיילנים למקומיים

אז איפה תפסנו אתכם – בדלת עם המזוודות? בדרך לחידוש דרכון בהול? אולי מחפשים דילים אחרונים לאוגוסט? לא משנה באיזה שלב של הווקאנס אתם כרגע, רוב הסיכויים שאין לכם שניה מיותרת לטרוח על הדבר הכי נחוץ לכל תייר וטיילנית: המלצות על היעד. בואו, ירים יד מי שיש לו רבע סבלנות לחפור ברשימת "מסעדות ברומא לילדים שלא אוהבים פיצה" שעודכנה בפייסבוק ב-2008, לשנורר כתובות מחברים בונקרים שלא חושפים את "המלון שלנו בתאילנד", או לחכות שיאשרו אתכם בקבוצת "רציניים לגבי גיאורגיה" בוואטספ. ובכן, בדיוק מהצורך המתיש הזה, נולד האתר השירותי והקולע הבא, שמפיג סימני שאלה בדרך לחופשה הבאה שלכם באופן הכי יעיל ומקומי. בתור התחלה, הוא מוקדש ליעד הפופולרי והרלבנטי ביותר לקיץ שלנו – יוון (ובהמשך – למדינות נוספות). הכירו את מאגר הטיפיונרים הכי שוסוס בעולם:

אתר Saywhatt הוקם כשקבוצת היזמים החכמים שמאחוריו, עמדו לנסוע ליוון בין הסגרים ולא ידעו מה מצפה להם ביציאה מהטרמינל ההרקליוני: האם יש חובת מסיכות גם לילדים? האם צריך תעודת מחלים בכניסה לאקרופוליס? והכי דחוף – הטברנות כבר נפתחו?? לאחר שנחתו – נחתה אצלם גם ההבנה עד כמה חיוני בימינו לקבל מידע אותנטי מהשטח, מדוייק ומיידי, שיהיה תמיד עדכני ונכון עבור כל נוסע. משהו כמו לשאול חבר שאלה עניינית שסוגרת פינות קריטיות ומצילות-חופשה. כך פיתחו פלטפורמה ייחודית שמחברת בין תיירים מתברברים – לבין אנשי מפתח מקומיים, בעזרת שיחות וידאו קצרות, ממוקדות ויעילות. כדי שתוכלו לתפור כל נסיעה ללא חורים בידע; ובעיקר – כדי לחסוך לכם חיפוש מתיש ומיותר באוקיינוס הלא רלבנטי והאינסופי שברשת. וכששני הצדדים מרוויחים – אתם לא מבזבים זמן יקר ומקבלים חופשה מותאמת אישית, ובעלי עצות-הזהב מתפרנסים מהידע שלהם – זה פרייסלס. הי, זה לא יוצא ליד לסבוס?

באתר שעלה לאוויר בחודש שעבר, והושק כאמור סביב היעד הראשון והכי דחוף לנו – יוון, תודה לאלים – מחכה לכם כבר פאנל רחב של מומחים ויועצים זמינים אונליין (יווניים, ישראלים ואירופאים) ולאו דווקא שעוסקים בתיירות למחייתם. יש מנהלת מלון בוטיק, מדריכי יוגה, מדריכי גלישה, אנשי קולינריה, בלוגרים לענייני ילדים, ארכיאולוגים, ועוד. כדי לקבוע איתם סשן (וידאו צ'אט) בחרו ראשית תחום עניין או את היעד שלכם – מאתונה, דרך רודוס, עבור בכרתים, קוס, מפרץ סארוניק, איי תסליה, פלופונס, מקדוניה ועוד. בכל לוקיישן, תמצאו את נבחרת מקצועני-האזור, כולל השפות, תחומי המומחיות וכמה עולה שיחת ייעוץ מולם.

זה יכול להיות סשן ממוקד של 5 דקות לשאלות מהירות (מסעדות טבעוניות בפארוס? ג'ימבוריז לילדים בקורפו?) או של 15 דקות לבירור נרחב יותר (תכנון מסלול עם רכב בפיליון, מידע כללי על האיים). אחרי שתבחרו את הפאנליסט הפיינליסט שלכם, ייפתח בפניכם לוח שנה לשיריון הסשן הפנוי הבא (כמו לקבוע תור בקופ"ח, רק עם ד"ר לחופשת-חלומות). והכי פינוקוס? בסיום השיחה, יישלחו אליכם כל ההמלצות במייל (מרשם מהרופא!), כך שתוכלו להתרכז אך ורק בלשאול שאלות, ובלי להסתבך תוך כדי ("מאמי, איך כותבים חניה בחאניה?").

אגב, אם עדיין לא בחרתם אף לוקיישן, או להיפך – אתם ברגע זה על החוף בסלוניקי – תוכלו לבחור מומחה גם דרך תחומי העניין השונים שלכם – אוכל ויין, יוגה ובריאות, ספורט אתגרי, לוגיסטיקות – וכך להחליט לאן נוסעים ומה עושים. בקיצור – המקומות הסודיים של המקומיים נחשפים, סופסוף (תמיד רצינו לגלות את secret Crete….).

היכנסו עוד אתמול לאתר, שלחו לחברים הנודניקים שתמיד מבקשים המלצות, או הציעו עצמכם כמומחי-היעד הבא(!) – וצאו לדרך עם מזוודה מלאה בידע ששווה את משקלו באובר-ווייט.

יאסו-וואט!

Saywhatt – פלטפורמה לתיכנון טיולים בעזרת עצות והמלצות ממקומיים (לעת עתה ליוון, בהמשך ליעדים נוספים בעולם)
החל מ-4 דולר לשיחת וידאו בת 5 דקות, לקביעת סשן או הצטרפות כמומחה – היכנסו לאתר, פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

יוון הסודית נחשפת בפניכם. משדרים מהשטח, saywhatt (צילום: ilho lee)

רוצים לכאן מיד? שאלו אותי כיצד! תכננו טיול כמו שצריכוס, saywhatt (צילום: rory collins)

קודם ניקח את יוון, ואז את העולם! לבחור דרך יעד או תחום מומחיות, SAYWHATT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה