10 במרץ, 2022

כאן גרים באושר

ההורים הגיעו לגיל הזהב? אולי הבית שלכם התפנה והקן התרוקן? כן, כן, כן! בואו לעצב מחדש את החלל שסופסוף עבר לרשותכם (חלום!) או להראות לסבא וסבתא - בעזרת מקצועניות הבית של Marmelada Home, איך להכין את הבית לביקורי נכדים; איך מגשרים בין צד שלא מוכן לשינוי לבין הצד שרוצה לשפץ הכל מהיסוד; וכיצד להישאר עכשוויים גם אחרי הפנסיה. בואו, זה לא הגיל, זה התרגיל... כתבה ראשונה בסדרה:

#1 הצד שלו, הצד שלה
עיצוב: אורלי בסודו
מהות הפרויקט: בית מקסים בצפון עבר שיפוץ והלבשה מחדש, עבור בני זוג שהגיע לגיל הזהב וצרכיהם השתנו. האתגר המרכזי היה למצוא את דרך האמצע בין בן הזוג שלא רצה לשנות דבר בבית מאז שהילדים עזבו ומכוח ההרגל, לבין זוגתו שרצתה לחדש ולהחליף הכל. בסוף הליך תכנון ארוך, עדין, מלא מחשבה והדדיות – עוצב בית מודרני, צבעוני, שמח, מרווח ומפנק, שעונה על רצונות כולם באופן המדויק והיפה ביותר. הציצו אל מטבח חכם עם מירב ארונות ופתרונות אחסון יפהפיים, חדר עבודה ופנאי בעל חיפוי קיר ייחודי ודלתות כחולות שמוסיפות הרבה אופי ועניין.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

#2 סבתא, למה יש לך מטבח כל-כך גדול?


עיצוב: עירית נווה

מהות הפרויקט: הכירו את המעצבת שמתמחה בתכנון פרויקטים לגיל השלישי החדש! לאחר שנים שהושכרה לזוג עם ילדים קטנים, נמכרה דירת 4 חדרים ישנה במעוז אביב שבצפון תל אביב, לבני זוג מבוגרים המתגוררים עם נכדתם המתבגרת. התיכנון שדרש התייחסות וחשיבה על הצרכים השונים של כל אחד ואחת, כלל חלוקה מחדש ל-2 חדרי שינה וסלון מרווח, כולל מקלחת נפרדת. המטבח המיושן הוחלף במטבח מואר, פתוח ועם שלל פתרונות איחסון. פתחי הדלתות הורחבו והונגשו למעבר נוח. חדר אמבטיה הוחלף למקלחון רחב, מפנק ובטיחותי יותר; וכן נוסף חדר רחצה אישי לנערה (שבעתיד יוכל לשמש גם למטפל/ת). גווני התכלת שנבחרו, בשילוב לבן ועץ בטקסטורות, הוסיפו רעננות ושילבו בין הטעמים של כולם.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

#3 ותישאר צעיר לנצח

עיצוב: מיכל אליאל
מהות הפרויקט:בני 70 פלוס, עם אנרגיות של בני עשרים, החליטו לבנות בית מפנק בקיבוץ באזור חיפה. מאז שתיכננו את ביתם הקודם, עברו 45 שנה וחיים שלמים של שינויים, רצונות וחלומות שמשתנים. כך עוצב מחדש בית פרטי רחב, שמח ומלא אופי וצבע, המתאים לצרכיהם החדשים, ושאינו דומה כלל למה שהכירו: לארונות המטבח נבחרו גווני תכלת עזים ומאירים, המתאימים לכסאות הבר, פינת האוכל, לספה הכחולה בסלון ואפילו לארונות האמבטיה התכולים והאריחים היפים. רהיטי הגינה הירוקים וגווני הטבע המקיף את הבית כולו, נכנסים פנימה הודות לויטרינה גדולה ומאירה, ואף מתכתבים עם דלתות ירוקות ופריטים מלאי אופי בפנים הבית. כך נשארים צעירים לנצח.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

#4 סטייל אישי – בגיל השלישי


עיצוב: סיגל דניאלי

מהות הפרויקט: הציצו אל מיני פנטהאוז מקסים ומוקפד בהוד השרון, שעוצב בסגנון אלגנטי ונעים לבני זוג בגיל השלישי, אך מבלי לוותר לרגע על מודרניות, עכשוויות וקריצות עיצוביות. כך למשל, כסאות הבר הצהובים אל מול כסאות האוכל השחורים, מרפררים לסקאלת הצבעים בבית כולו – החל מיצירות האמנות, דרך גופי התאורה המוזהבים-שחורים ועד ספריות עץ משולבות מסגרות שחורות. הקיר המפריד בין המטבח הפתוח לסלון, עוצב בחיפוי פסי שחור ועץ טבעי מרהיב. לחדר האמבטיה נבחרו גוונים כהים של שיש שחור קלאסי, והטקסטיל האלגנטי בחדר השינה ובסלון תורם לאווירה חמה ורכה. כך לא מוותרים על סטייל אישי, גם בגיל השלישי.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה