07 באוקטובר, 2021

כאן עובדים בכיף: המשרדים שעושים חשק להישאר שעות נוספות

4 מעצבות מנבחרת מקצועניות Marmelada HOME, הצליחו לחולל פלאים בחללים מסחריים ולהפוך גם את המשרד הכי אפרורי וחשוך - למקום עבודה שעושה חשק להישאר בו שעות נוספות. שיחקת אותה, בוס:

#1 אמנות האופּן ספּייס
עיצוב: NKB STUDIO
מהות הפרויקט: חברת TOUCH למיתוג וגרפיקה שבתל אביב, נזקקה לשיפוץ וחיבור של 2 משרדים נפרדים לחלל אחד פתוח. תחת קונספט עיצובי באווירה גלריסטית, תוכננו שולחנות צבעוניים, חיפויי זכוכית, רהיטי ברזל, אזורי ישיבה שטופי אור, דלפק כניסה והמון תשומת לב לפרטים – מהאיורים על הקירות ועד מחזיק העפרונות
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 ביזנס קלאס


שם המעצבת: קרן אטלס דרור
מהות הפרויקט: תכנון ועיצוב משרדי הנהלת חברת הבניה JABARIN – הוליד מרחב עצום ויפהפה בן 350 מ"ר, עם חדר ישיבות שקוף ומודרני, חללי עבודה רחבים ומזמינים, אזור קבלה עם ספסל, חיפויי עץ ובטון טבעיים, ונגיעות של צהוב עז בגופי התאורה, בכסאות האורחים, בכריות הישיבה, ועוד. אפשר לבנות על זה
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 כשהעיצוב זוכה פרסים

שם המעצבת: טלילה ועקנין
מהות הפרויקט: משרד עו"ד ללא חלונות – הפך למרחב עבודה חכם, יוקרתי, מואר ועטור שבחים. בעזרת תכנון תאורה נכון וקירות זכוכית – בוטלו אזורי הצל. מקומות אחסון לניירת המרובה הפכו לחלק פיסולי בקיר. חומרים טבעיים כמו בטון, צמחים, עץ וברזל נתנו אווירה עדכנית ועל-זמנית. וכל אלו זיכו ב-2019 את טלילה בתואר מעצבת השנה בתחום המשרדים, ממגזין "בניין ודיור"
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 להכניס את הטבע למשרד

שם המעצבת: סיגל דניאלי
מהות הפרויקט: כדי להציע כמה שיותר חללי עבודה מגוונים, עוצב מתחם משרדים שיתופיים באזור גדרה, עם חלוקה חכמה לחדרים פרטיים אטומים או דווקא עם קירות זכוכית, חדרי ישיבות, אודיטוריום, מרפסת, מטבחון ופינות אכילה, כיתות גדולות ובעיקר – הרבה ירוק וטבע בעיניים – על המדפים, בנישות עבודה ועל קירות עם חיפויי עץ יפים. צאו להרפתקאה בחלל!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה