10 באוגוסט, 2014

כבר חמישי היום?

פרק חדש של גילטי פלז'ר עוזר להתמודד עם שבוע שמרגיש כמו חמישי אחד ארוך ומייגע. אלוהים יודע שאנחנו צריכים את זה

יש לנו תחושה שגם השבוע הזה עומד להרגיש כמו יום חמישי אחד ארוך. טוב, נו, ככה זה כשחצי מדינה עם רגל אחת בנתב"ג והחצי השני נשאר לשמור על הפלורוסנט. כדי לצלוח את המדבר הזה בשלום ("איך רק יום שני היום, איך??") חובה להצטייד מראש עם מקסימום הסחות דעות, רשימת השמעה מדויקת ביוטיוב ומגירת ממתקים סודית (נוריתה, מתי את פותחת את ה-MERCI שהחרשת שם?).

ולכן קבלו פרק חדש בסדרת גילטי פלז'ר המביכה שלנו (החתימו אותנו על עונה שנייה!). והפעם: אלבום שלא נגמר לנו מלשמוע אותו, הארטיק שגרם לנו לבגוד בשוקובו ועמוד פייסבוק טראשי במיוחד. אל תשפטו אותנו.

כך תצללו לתהומות חדשות של בושה:

#1 משהו לשמוע
ההתמכרות – האלבום השישי והחינמי של SIA
אפיון ההתמכרות – אחרי ששיגעה אותנו עם הסינגל הממכר "שנדליר" (המנון הדגל שלנו), ואף לימדה את הילד הקטנטון שלנו לספור באנגלית (1,2,3, דרינק) – אפשר להגביר קצב עם סיה האהובה ולעבור ל-Big Girls Cry המעולה, או להתמסר ל-Dressed In Black, ולכל רצועה באלבום החדש "1000Forms of fear" ששוחרר לא מזמן לשמיעה חינמית ברשת. שימו לכם בלופ, תוך שאתם מחקים את השירה ה"סיהאית" (צריך רק להתעורר מהשינה וכבר יש לכם את הגוון המדויק בקול) ותראו איך היום רץ בכיף. יאללה גברת, אנחנו מחכים לך בפארק הירקון, מתי פנוי לך?
כמה ומאיפה – חיני חינם, מפה למשל.
מתי – כל יום, כל היום. סליחה קארין, תיכף מסיימים וחוזרים לאפגאן ווינגס.
ועוד קצת מזה האתר הרשמי של סיה (שמאפשר אפילו לקנות פאה כמו שלה ולגמרי לאלתר קליפ שנדלירי במשרד. זהירות על הראש).

#2 משהו לחסל

מתוק ומעורר באותה מידה. מגנום BLACK אספרסו

ההתמכרות – מגנום Black אספרסו
איפיון הטראש – החבר'ה השובבים במגנום, שיהיו בריאים, שיחררו לא מזמן כמה טעמים חדשים למקררי הגלידות בקיוסקים, והשאירו אותנו לבד להתמודד עם הצעד הלא אחראי הזה. אחרי שטעמנו את כולם, נציע למתאבד המתחיל להתרכז בעיקר במגנום "בלאק" אספרסו. הלא הוא שלגון וניל בציפוי שוקולד מריר מעולה עם ריפל בטעם קפה, שמרגיש כמו הדבר הכי קרוב לאפוגאטו בפיאצה ברומא. טעים, מצנן והכי חשוב – מעורר. אלוהים, תן לנו את הכוח.
כמה ומאיפה – 6.5-10 ש"ח בקיוסקים וברשתות השיווק
מתי – כל פעם שמישהו שואל אחרי הלאנץ' המונוסודיומי שלנו "איך נעביר את הטעם?"
ועוד קצת מזה – ארטיק CRUNCH? הפתעת לטובה. אתה הבא על הכוונת שלנו.

#3 משהו לגלול

פסססט, מנחם המשעמם אתה כאן? מתוך עמוד "דברים שמצאתי בסיקרט"

ההתמכרות – עמוד הפייסבוק "דברים שמצאתי בסיקרט"
איפיון הטראש – לעמוד הקינקי הזה מתנקזים כל הסודות הכי כמוסים/שפלים/מצחיקים שיצאו מאפליקציית הסודות האנונימיים, שטרפה מחדש את הלילות שלנו. זה אומר שאם אין לכם מושג על מה לאחרונה כולם מדברים בקולר, או אם אין לכם כוח לגלול באפליקציה בין כל החשיפות המביכות של חברים של חברים, היכנסו לעמוד הפייסבוק הזה, וקבלו תרכיז מתומצת וחריף של סיקרטי-ארצנו. נוריתה, זאת את?
כמה ומאיפה – עולה לכם רק בבריאות לקרוא את הטינופת הזאת, לעדכונים מהעמוד – לחצו פה.
ועוד קצת מזהלינק לדבר האמיתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה