21 במאי, 2010

כיסא חופש

בין אם אתם עושים יוגה כבר שנים ובין אם אתם בקושי מצליחים להגיע עם הידיים לאוזניים, כסא נמוך ומתנדנד בשם Free Chair הוא בדיוק הדבר שהגוף שלכם זקוק לו (וכן, זה אומר לרדת מהספה)

הכול התחיל כשחיפשנו מתנת יומולדת לחבר טוב, שעוסק ביוגה, טווינא, פילאטיס, יוגלאטיס, ושאר ענפי ספורט שחבל שלא נכללו בבגרות בהתעמלות (ואולי היו פותרים אותנו מענפים פחות סקסיים כמו קפיצת מספריים וריצה ארוכה). חברה אחת הציעה שנקנה לו מזרן יוגה חדש, חבר (קמצן) אחר אמר שהוא בטח בכלל לא בקטע של חומר אלא יותר אכפת לו מהברכה, ואנחנו הוספנו שאין לנו מושג איך עוטפים הלקאה עצמית. עד שפתאום מישהו נזכר שהוא ראה באינטרנט את המתנה המושלמת: כיסא נמוך לישיבה בריאה.

עכשיו בכנות, נסו לענות על השאלה הבאה: באיזה מצב אתם מונחים כרגע? שקועים כפופים בכיסא מול המחשב? מרוחים עם הלפטופ על הספה? סביר להניח שבערך שליש מהחיים שלנו אנחנו מבלים בישיבה והמחשבה שאנחנו עושים שם משהו לא נכון מעוררת בנו צמרמורת. לכן, אחרי שסיפרו לנו על כיסא לישיבה נמוכה ודינמית שמיישר את הגב ודואג ליציבה שלנו – נדלקנו בשניה.

שמואל ישורון, מורה לפלדנקרייז ומתרגל אייקידו, פיתח כיסא גאוני  ונמוך ששמו  Free Chair. הכל קרה כששמואל התחיל להתעניין במוצרים מעודדי תנועה, והחליט ליצור כיסא קטן ומתנדנד, ללא משענת או ידיות, המותאם לישיבה נמוכה ובריאה יותר של מבוגרים וילדים כאחד (מה שנקרא one size). רגלי הכיסא עוצבו בקשת וברדיוס מיוחד היוצר תנועה עדינה ואפקטיבית, וביחד עם גובהו הגמדי (11.5 ס"מ) תוכלו להרגיל את ילדיכם לישיבה נמוכה, המחזקת את שרירי הירך, הבטן והגב, מגמישה את המפרקים, מפתחת שיווי משקל ומעניקה על הדרך פעילות ספורטיבית לכל הגוף (וו-הו! כושר בלי לקום!).

כרית המושב מגיעה בשלושה צבעים וניתנת לשליפה ולכיבוס, רגלי הכיסא והמושב עצמו מיוצרים מלוחות במבוק, באזור תעשייה ירוק בסין הנקרא Anji, תחת תנאי העסקה הוגנים ותוך כריתת במבוק הנעשית באופן מבוקר ואקולוגי. הכיסא קליל ונוח לנשיאה ומזמין אתכם לשבת עליו בכל זמן, מול הטלוויזיה, בעת ארוחת ערב ואפילו לצרף לו שולחן עבודה נמוך שמתאים בול למחשב שלכם.

חתן היומולדת שלנו מספר שמתרגלים לכסא הנדנדה הקטן הזה תוך שנייה, שהרביצות על הספה עם הלפטופ (ועם הצוואר השבור בבוקר) כבר מאחוריו, ושפשוט קלענו בול עם המתנה. בשנה הבאה: מזרון יוגה שהוא גם סיר  מיוחד להכנת אורז-חופש-מלא-אורגני.

כיסא לישיבה נמוכה ודינמית – 230 ש"ח (קיים בצבעי אדום, ירוק-צהבהב וכתום), 10% הנחה לקוראי מרמלדה ברכישה דרך אתר החברה (בציון קוד ההנחה marmelada).
להשיג ב- www.freechair.net (ניתן לשלוח לכל כתובת בעולם)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה