02 במרץ, 2011

כי בשבילי הוא דני

אליוט חושפת מיהו הדיג'יי הטוב בעולם לדעתה ולמה אתם חייבים להיות בניו יורק בסוף השבוע הקרוב

בשבילי, דני טנגליה – הוא הדי ג'יי הכי טוב בעולם.  יש הרבה טוענים לתואר, חלקם אפילו רציניים, אבל בעולם שלי, טנגליה הוא הסנדק. לא מדובר סתם באלוף בזריזות ידיים למרות שכבר שמעתי אותו מניח לד זפלין על להיט רחבות ומנגן את שניהם בו זמנית כאילו נוצרו יחד, לקול צהלותיהם של הבליינים המאושרים והלא מאמינים. לא מדובר באיש שמוכר מליונים, למרות שהוא היה מועמד לגראמי, ולא מדובר באופנה, כי טנגליה הוא המלך כבר עשרים וחמש שנים לפחות.

התופעה מהברונקס הוא פשוט, ובאמת, אוהב מוסיקה אמיתי בכל נשמתו, שנולד בזמן וברגע הנכונים בכדי להיות חלק מרכזי בתנועת המוסיקה האלקטרונית. הוא התחיל בנגינת להיטים לגייז בזירת החלקה על סקטים אי שם בתחילת האייטיז, עבר למיאמי, וחזר לניו יורק שלו כמלך ההאוס, ומאז הוא מסתובב בעולם ומנגן סטים מעוררי השתאות, לפעמים של שתיים עשרה ושמונה עשרה שעות, לקהל מאמינים אדוק. מי שזכו לשמוע אותו, אולי גם באומן 17 בשנה שעברה, יודעים על מה אני מדברת. הכל יכול לקרות בסט של טנגליה, והכל גם קורה. הוא פותח מקרופון ושר, עולה על העמדה לרקוד או יורד לנענע עם הקהל.

חוץ מהסטים החיים שלו, הוא גם אגדה כיוצר, והרימיקסים שלו לדפש מוד, פט שופ בויז, בלונדי, שר, בט מידלר ויוקו אונו הם לא רק מופת של הפקת מוסיקה אלקטרונית לריקודים, אלא גם עדות  לטעמו המגוון והכבוד הרב שרוכשים לו סופרסטארים רציניים ביותר.

בסוף השבוע הקרוב טנגליה יהיה בן חמישים, והילד מניו יורק חוגג בסטייל אמיתי, במועדון ענק בלב הטיימס סקוור, בהפקה שתמשך שעות רבות ותכלול אורחים סודיים וצבא שלם של פרפורמרים, זמרות ודראג קווינז שחלקן הולך איתו כבר מראשית הדרך. אם אתם בניו יורק בשבת הקרובה (5.3.11), אל תפסידו ארוע חד-פעמי כזה – כי אם אתם הולכים למסיבה אחת בעשור הזה, לכו לזאת. ובינתיים, אתם יכולים לצפות למשהו כזה.

דיג'יי דני טנגליה – לאתר הרשמי – לחצו כאן, לפרטים נוספים על מסיבת יום ההולדת בניו יורק (שבת, 5.3.11) – לחצו כאן


יומולדת שמח, דני! DJ Danny Tenaglia

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה