07 במאי, 2023

כל בית צריך מרפסת. או חצר

רגע לפני שהעונה הכי נעימה בחוץ יוצאת לחופשת קיץ בעצמה - התארגנו על מרפסת, גינה או חצר מדוגמת קום איל פו: מעצבות הפנים והחוץ של מרמלדה מרקט יעזרו לכם להתרווח, לארח ולטפח את חלקת העדן הקטנה שלכם. כי אאוט - זה הכי אין עכשיו:

עיצוב: ניצן רגב
מהות הפרויקט: זוג עם ילדים שעברו לגור בדירת 5 חדרים יפהפיה באזור המרכז, ביקשו לשלב בין סגנון אקלקטי-עדין למודרני. הפרויקט כלל ליווי וייעוץ צמוד, החל משלב תוכניות העבודה, דרך שינויים בתכניות הדירה המקוריות, ועד בחירות החומרים, עיצוב ותכנון נגרות בהתאמת אישית ובעיקר – סטיילינג עד הפרט האחרון. אלמנטים תעשייתים כמו מיזוג אוויר בתעלות גלויות מאלומיניום, לצד ריהוט עם גימורים עדינים ונקיים – יצרו יחד שילוב מעניין וייחודי בין שני העולמות. כך גם המרקמים והחומרים השונים – כמו עור, קטיפה אלומיניום ועץ – נבחרו בקפידה ושולבו בהרמוניה יחד. המראה המשולב ממשיך גם במרפסת רחבה ומוצלת, בעלת ריהוט מודרני, עכשווי ונינוח במיוחד, לצד גריל גדול ואזורי ישיבה מזמינים, לאירוח מושלם כל השנה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

עיצוב: אלונה מושקוביץ


מהות הפרויקט: בית פרטי באזור השרון, זכה לטיפול-חוץ מיוחד במינו, ולתכנון יפהפה של חצר אירוח רחבה, חכמה, מודרנית ומושקעת במיוחד. על חיפוי דק ואבנים בהירות, הוקם מטבח-חוץ מאובזר, בעל גריל, תנור מודרני, כיור גדול, מקומות איחסון, פרגולה מצלה, ואפילו בר כיפי לישיבה גבוהה. שולחן אוכל גדול הוצב מלפניו, ומצדו השני – ספות רביצה נוחות סביב שולחן קפה. כך שאפשר לבחור היכן ובאיזו אווירה לארח בכל פעם. הכל בצבעוניות לבנה-אפורה בהירה, ובשילוב הירוק הטבעי והצמחייה היפה – מתקבלת נחלת עדן מושלמת לכל עונה.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

עיצוב: איריס גולדמן


מהות הפרויקט: משפחה מקסימה ובה אמא ושני ילדיה הגדולים, עברו מדירה ישנה לבית חדש בשכונת 'הר חומה' שבירושלים, וביקשו לשפץ, להאיר ולעצב מחדש את החדרים והחלל שבפנים ובחוץ, תוך שימוש בחלק מהרהיטים הקודמים. כך עוצב בית צבעוני, חם ומודרני, עם הקפדה על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול: כמו אריחי פישבון במטבח, טפטים בהדפסים אורבניים, קיר גיטרות בחדר המתבגר, חיפויים גיאומטריים בחדר הרחצה ועוד. אבל גולת הכותרת – מרפסת אירוח ענקית המקיפה את הבית ומאפשרת מרחב עצום, אוורירי וירוק. הכי אוויר הרים צלול כיין שאפשר.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

עיצוב: יהודית נוימן


מהות הפרויקט: זוג הורים, ביתם הקטנה והחתול המשפחתי, עברו מתל-אביב אל בית פרטי בשפלת יהודה, מוקף בגבעות המשתנות בהתאם לעונות השנה. הם חלמו על בית חם ונעים, מזמין לאירוח, עם חדרי רחצה מפנקים ובעיקר פרקטי – בעל הרבה מקומות אחסון, וביקשו לשלב בין סגנונות עיצוב שונים: כפרי, מודרני, ים תיכוני ונורדי. ראשית תוכנן המטבח מחדש כשמתוכו נפתחת ויטרינה גדולה לחצר; על מנת להאיר ולהכניס את הטבע פנימה. כך שהגינה הפכה להמשך ישיר לפנים הבית ומאפשרת אירוח נינוח מוקף ירוק טבעי. גם חדרי הרחצה עברו מהפך, תוכננה נגרות מותאמת אישית, 'קיר הכוח' בסלון משלב בתוכו את כל המערכות (מזגן, קמין גז, חשמל ותקשורת) ומעניק אחסון נוסף. שאר החדרים הוארו, רוהטו והולבשו בקפידה, עד שהוגשם בית-חלומות מבפנים ומבחוץ.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

עיצוב: מרב רם


מהות הפרויקט: בבית פרטי מקסים ומיוחד בכפר מנחם, שבאזור השפלה, הזמינה המשפחה סטיילינג והלבשה לבית כולו, מבפנים ומבחוץ. כך נבחרו צבעים מובילים, ופריטי נוי וטקסטיל בגוונים בהירים ומאירים, בדגש על ירוק רך, עץ טבעי וגווני חול. צבעי המנורות המוזהבות והאגרטלים המובחנים שבסלון, מקבלים ריפרור בגווני ריהוט הגינה המזמין והמקסים שנבחר לחצר הטבעית והיפה, ומייצר אווירה ביתית ונעימה הנמשכת מבפנים – לחוץ. וכפי שהמעצבת היטיבה להגדיר זאת: "עיצוב בית הוא מסע. הגשמת חלומות שנאספו בדרך".
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה