03 בינואר, 2012

כמה מתוק מצידך

אחרי שנגמרו כל הפסיטגלים וחגיגות הילדים – מגיע גם לאבא ואמא ללקק את האצבעות (והפצעים) בסדנת השוקולד של SARINA. ויש גם הנחה לקוראי מרמלדה

יש לו יום הולדת. יש לך יום הולדת. קידמו אותך בעבודה. קיבלו אותו לתואר שני. יש לכם יום נישואין. יש לכם יום גירושין. יש לכם פתק מהיועצת הזוגית, שכתוב בו "לעבוד על זה. בכל דרך". לא חשוב מה יש לכם, אבל  אם אתם רוצים לחגוג את זה, ביחד או לחוד, בבילוי שלא יהיה יקר מדי, שיהיה חושני (אבל במידה) ולא מנג'ס או טנטרי מדי, שיהיה מפנק (אבל לא מעיק) ושיעשה לכם שמח – הנה רעיון מקסים.

כי רגע אחרי חנוכה, כשהרחובות ומוקדי הבילוי חזרו שוב לידי המבוגרים, הגיע הזמן לחשוב לרגע על עצמנו: לקחת יום חופש, או אחר צהריים חופשי, או מה שזה לא יהיה, ולהיזכר שגם לילד שבתוכנו מגיע יום כיף. במרכז "SARINA שוקולד" במושב עין ורד יש מרכז מבקרים, חממת עצי קקאו (אמיתיים!) וסדנאות שוקולד למבוגרים שמוסיפות לחיים מתיקות במינון מדויק להפליא. בחגים ובחופשות הם מוצפים בילדים ובהורים (אנחנו ביקרנו אצלם בסדנת חג כזאת, ויצאנו מתלקקים מרוב עונג) ובין לבין – מציעים לילדים גדולים (מאד) סדנאות "טעימה" שמאפשרות להתנסות בעבודה כיפית ומתוקה בחומר המלהיב ביותר במטבח.

השוקולטיירית לימור דרוקר, הבעלים והרוח החיה מאחורי "שרינה שוקולד", היא אישה לבבית ומתוקה, כיאה למי שמבלה את מיטב שעותיה בחיקם של ממתקים. סדנא אחת אצלה, ויצאתם עם רמת סרוטונין בשמיים. בהחלט שווה לפרגן לעצמכם הפסקה מהכל ולברוח אליה, לעין ורד.  כי נדמה שבדיוק על בילויים כאלה נאמר: "קח פסק זמן – רגע מתוק בחיים".

סדנת שוקולד מעשית (3 שעות) – 240 ש"ח (למשתתף), סדנה "בראש טוב" (שעתיים, כולל הדגמות והתנסויות שונות – 160 ש"ח (למשתתף). 20% הנחה למנויי מרמלדה על המחיר הרשמי. כל הסדנאות בהרשמה מראש.
SARINA שוקולד – מרכז מבקרים,  מושב עין ורד, ההדרים 9, גוש תל מונד, טל': 077-5255370, ובפייסבוק

[PSGallery=9mkb3j5w6x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה