14 ביולי, 2010

כרטיס דיקור

טיפול בקליניקה הקהילתית של מיה קימל, מטפלת בטווינה, צ'יקונג ומדקרת, הוא המתנה הכי שפויה שאתם יכולים להעניק לעצמכם

למיה קימל שמורה פינה חמה בלב שלי, היא הכירה לי את המורה שלי ליוגה ובעצם שינתה את מסלול חיי. בתור מורה ליוגה אני נתקלת על בסיס יומי בפציעות ובמצוקות של תלמידי, ואני מאוד מאמינה בכוחה של היוגה לרפא גוף ונפש דואבת אך הרבה פעמים זה לא מספיק. אבחון וטיפול משלים מזרזים את ההחלמה ולפעמים הם בכלל הדרך היחידה.

לעיתים קרובות אני מוצאת את עצמי מול סיטואציה בעיתית, כי יש גבול למשאבים החומריים שאנחנו רוצים ומסוגלים להשקיע בעצמנו. כולנו מנסים לתמרן בין היכולת והצורך ובדרך כלל בסדרי העדיפויות שלנו הטיפול "האלטרנטיבי" נופל.  ובכל זאת טיפול חשוב וחיוני כמו דיקור, יכול להקל על חיינו באופן מידי ולאפשר לנו להמשיך להתבוסס במצוקות הנפשיות שלנו עם גב חופשי מכאבים.

מיה הביאה איתה מקנדה את הפיתרון המושלם. בקליניקה הקטנה שלה ביפו היא מציעה דיקור קהילתי. נשמע בהתחלה כמו סמינר בשומר הצעיר, אבל הדיקור הקהילתי, שמשמעותו לחלוק את הזמן והחלל עם עוד מספר מטופלים, מאפשר לכל אחד לפרגן לעצמו את החסד הקטן הזה.

אחרי מספר סיבובים הבינה מיה שעולם התנועה והריפוי הוא העולם שלה, היא העמיקה בהדרגה את ידיעותיה בעולם היוגה, למדה ארבע שנים רפואה סינית בקנדה, למדה צ'יקונג וטווינה, וכל זה בעצם מאפשר לה לתת מענה מלא ומקיף לקשת רחבה ביותר של בעיות ומצוקות.

את האבחון והדיקור עצמו כל אחד מקבל באופן פרטני, אך השהייה עם המחטים נעשית בחלל משותף. לאחרונה היא מטפלת בימי ראשון בערב במרכז תל אביב לנוחיותכם. מהרו וסדרו את סדר העדיפויות שלכם.

פרטים מלאים על מגוון הטיפולים, השעות והמחירים ניתן למצוא באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה