22 בנובמבר, 2015

כשפולניות עושות בלגן

המותג החדש BALAGAN, שמעוצב בתל אביב ומיוצר בוורשה, מציע נעלי סירה סגורות ותיקי עור יפהפיים, שיגרמו לכם לשכוח את כל מה שחשבתם על פולין

אין כמעט בדיחה או קלישאה אחת על פולנים (ובעיקר פולניות) שלא שמענו כבר מאתיים פעם (סבתא, אולי תדליקי לך אור קטן?). ובכן, זיסעלך, אחרי שתראו את הדבר הבא, נו נו, אנחנו כבר נראה מי יצחק אחרון:

אגת'ה והאנה (Agata Matlak-Lutyk & Hanna Ferenc Hilsden), שתי מעצבות מוכשרות מפולין, שהכירו בלימודי עיצוב תעשייתי בוורשה, התמקצעו בעיקר בעיבוד עורות במהלך תכניות ההתמחויות שעברו (אגת'ה בפורטוגל והאנה בישראל). לפני חצי שנה, ואחרי ניסויים ומחקר ארוך, החליטו להקים מותג שעובר בין שתי ערים (האנה בינתיים עברה לגור בתל אביב ואגת'ה חזרה לוורשה), וקראו לו על שם אחת המילים המשותפות לפולנית ועברית, בעלת משמעות זהה: BALAGAN. אבל המוצרים שהן מעצבות פה, ומייצרות שם – הם הדבר הכי רחוק מבלגן שראיתם. בקולקציה הראשונה יש כבר שני דגמי נעליים ו-5 סוגי תיקים, וכולם סופר-אלגנטים, עשויים ברמת גימור של רב-אמן, מהעורות ובדי הכותנה הכי משובחים שיש לאיטליה ופולין להציע (שעוברים צביעה מחומרים צמחיים וללא כימיקלים מזהמים). נעלי הסירה הסגורות שלהן הולכות בול עם עונת הקיץ הנצחית שכאן, עשויות מעור רך ונעים למגע שמתאים את עצמו מיד לרגל, ומגיעות עם סוליה גבוהה לבנה במראה ספורטיבי; או דווקא נמוכה, המזכירה נעל בלט מודרנית. בקו התיקים תמצאו תרמילי גב יוניסקס גדולים, תיקי לפטופ, נרתיק-ערב שניתן לכרוך כפאוץ', ועוד – כולם מעור קשיח ששומר על צורתו לאורך זמן, ורק ומשתבח עם השנים.

בקרוב, הן מספרות, יתווספו עוד ארנקים ודגמים קטנים שעוזרים לחבר בין פה לשם, ומוכיחים עד כמה וורשה ותל אביב נמצאות בחוד חנית העיצוב העכשווי. אז נו שוין, לכו לתפוס לכם פיס ייחודי באמת ותבינו מיד למה פולניות עושות בלגן טוב יותר. דז'נקויה!

נעליים – 499 ש"ח (בשחור, ניוד, כסוף ואפור); תיקים – החל מ-389 ש"ח לנרתיק ועד 989 ש"ח לתרמילי גב גדולים (שחור או ניוד).
להשיג בשואורום בתל אביב, בתיאום מראש בטל': 054.8318619 (האנה); או ב"שתיים", זמנהוף 19, ת"א; Craft&Bloom, נחום גולדמן 3, יפו; בירידי אופנה, ובקרוב גם באתר. פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם (ניתן להזמין אונליין מראש במייל – [email protected]).

 

אה שיינע תיקים. עוד דגמים מהקולקציה הראשונה של BALAGAN

אה שיינע תיקים. עוד דגמים מהקולקציה הראשונה של BALAGAN

 

יפה לו ולה. מתוך צילומי המותג בישראל

דז'נקוייה באדזו. מתוך צילומי המותג בישראל (דוגמן: תומר ישעיהו מלהקת הפולק "אייזאה")

 

שוכבת לי בחושך. מתוך צילומי המותג בישראל

לא שוכבת בחושך לבד. מתוך צילומי המותג בישראל (דוגמנית: מיקה אבני, מלהקת הפולק "אייזאה")

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה