22 בדצמבר, 2011

לאמא יש חיים

תיקי האמהות היפים של UTE לא מסגירים את העובדה שהם מלאים בחיתולים, מוצצים ומשחות לטוסיק

אם יש משהו שגורם לפמיניסטית האקטיביסטית שבנו להתפרץ בזעקות שבר, הרי אלה סמלי סטטוס שמשדרים לעם ולאומה "ראו-נא, העוברים ושבים, איזו אמא מהממת, מגניבה וטוטאלית אנוכי". נראה שהשוק מוצף במוצרים ובאקססוריז המכוונים בעיקר לאמהות (שהרי לאבות יש בדרך כלל עניין מועט ביותר בכל אלה, ולעוללים אין בהם עניין – וגם לא צורך – כלל), וכל מטרתם המעוצבת (לעילא ולעילא, יש להודות) היא לבשר לעולם עד כמה התחברנו בכל מהותנו לתפקידנו החדש כאמא אדמה. ובכן, אינַאף!  קאט דה בולשיט! מה כל כך קשה לעצב ולייצר מוצרים שיסייעו להורים מבלי לפזר טאלק תינוקי מבושם לכל עבר? אחרי הכל, קצת מביך להודות, אבל הרי יש לנו חיים מלבד ישותנו ההורית, והיה נחמד להיכנס לבנק, למשל, או לסניף הדואר השכונתי, עם תיק שאינו זועק בקולי קולות "הקשיבו הקשיבו! יש בתוכי שני חיתולים עם קקי וחצי צנצנת מחית קישואים משלשום!".

אתי נבות, מעצבת תעשייתית וטל בן ארי, מעצבת גרפית, קלטו היטב את המצוקה, ויצרו במו ידיהן מותג עצמאי לתיקי עגלה נוחים וייחודיים המעוצבים, לשם שינוי, בבדים פרועים ומדליקים. תיקי UTE (מבטאים "אוטֵה") קלים ונוחים לתפעול ואין בהם יותר מדי תחכומים מיותרים (כמו מנוף למוצצים, תא קירור לבקבוקים והשד יודע מה עוד פגשנו במשחקייה). הם מתאימים לנשיאה על הגב ועל הצד, מתחברים לעגלה ומגיעים עם משטח החתלה ונרתיק חיתולים תואם. כמה נחמד שאפשר בקלות לשכוח מהי תכולתם האמיתית ולחשוב שהם נושאים, כל הדרך אל ארגז החול שבגינה, את תיק האיפור העדכני ואת הלפטופ החדשני שלנו. מה, יש חוק נגד זכותן של אמהות לפנטז? אה, כן? טוב, אל תגזימו. עבר רק בקריאה ראשונה.

תיקי "אוטה" – 500 ש"ח (כולל משטח החתלה ונרתיק חיתולים תואם)
להשיג במרמלדה מרקט, ברכישה ישירה מהמעצבות בטל': 054-4302980 ובחנויות טפליא (בקרוב גם בחנויות נוספות). לפרטים נוספים – UTE בפייסבוק

כמו ביצת הפתעה. משטח ההחתלה ונרתיק חיתולים המצורפים לתיק

 

[PSGallery=9bbkwpm97q]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה