04 במאי, 2010

לא רוצים להתערב לכם

שניה לפני שאתם מתערבים אם לי קופר זה מותג ישראלי או לא, נסו את אחת מהטי שירטס המגניבות מהקולקציה החדשה ותנו לכבוד שלכם לנוח

אחד מסממני הגבריות הכי ברורים הוא הרצון העז להוכיח. ובגדול, מספיקה מילה אחת כדי לעורר בכל בחור את הטריגר: "מתערבים?" וזהו. לא צריך הרבה יותר מזה כדי לצפות מיד בשני חברים מכריעים סוגיות שונות ומהותיות, כמו לכמה זמן אפשר לעצור את הנשימה, כמה פלפלים חריפים מתעכלים בדקה, כמה רחוק אפשר לשחות בעירום בלילה, ועוד כהנה וכהנה אקסיומות שחוץ מסרטון ביזארי ביוטיוב – הרבה טוב לא יוצא מהן.

 

אבל הנה התערבות בין שני חברי ילדות טובים שדווקא הניבה לא מעט פירות. הכל התחיל כשחבר פגש אותנו השבוע לבירה במועדון אפלולי בעיר (רוצה לומר, ישבנו על פתי-בר וסיידר חם בבית), ומשך לחולצה שלו לא מעט מבטים. מגע קל העלה כי מדובר בטי שירט מבד ג'רסי 100% כותנה נעים ורך, שלא רק ישבה על חברנו בול, אלא גם הפתיעה עם הדפס מגניב במראה שטיפה אפור. מהון להון התברר כי המותג האחראי על העניין הוא לא אחר מאשר Lee Cooper. "טוב, ברור", קפץ אחד החבר'ה – "האנגלים האלה יודעים ת'עבודה, זה הכי לונדון". " פחחח, איזה לונדון בראש שלך? זה הכול מעוצב בישראל!", ענה לו השני. מתערבים?

ובכן, לכל מי שלא סגור על זה עדיין, הרשו לנו להוכיח כי במקרה הנ"ל, שני הצדדים לא חייבים לגלח את הגב. לי קופר היא חברה בריטית שהוקמה ב-1908 על ידי מוריס קופר ונחשבת כמותג הג'ינסים האירופאי הראשון. כיום פועל המותג ב-70 מדינות תחת ההנחיה THINK GLOBAL – ACT LOCAL, המאפשרת לזכיינים ברחבי העולם להתאים את הקולקציה העולמית לדרישות מקומיות אך לשמר את קו הג'ינסים כמרכזי ומוביל. לכן, מחזיקה החברה בכל מדינה מעצבים שדואגים לגשר ולחבר בין הקהל המקומי למותג האם, כמו למשל דרך עיצוב חולצות מקו תת-לייבל ללי קופר הנקרא 4WD שעוצב פה, יוצר בחו"ל ואכן קלע מיד לטעמנו.

 

השנה, אף דאגו לחשוף אצלנו ברמיזה את שורשי המותג דרך קמפיין  מצוין שיצר משרד הפרסום שלו בארץ, גלר נסיס פובלסיס וצולם כולו בנחלת בנימין בתל אביב. תחת הכותרת BEHAVE מופיעים דוגמני הרשת (כולל אור גרוסמן היפה) כשהם מתעטשים ולא למרפק, יושבים ברגליים פסוקות, קורעים דפים מספר בספרייה או לומדים יציבה נכונה מהי, ונראה כי הסלוגן FOR A CIVILIZED WORLD פלוס דגל הממלכה מתקשים להחדיר בהם נימוס אנגלי.

טי שירט מתת-לייבל 4WD ומדגם ליברטי – 99.90 ש"ח (קיים בעוד צבעים ובמידות S-XXL)
להשיג בחנויות לי קופר ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה