07 ביוני, 2010

נעליים קטנות

אם כבר לוותר על פטיש הנעליים שלנו - אז רק לטובת פתיחת אוסף נעליים מרשים לדור הבא: הכירו את מותג "Old Soles" האוסטרלי לפעוטות, שרק מחכים כבר לקחת צעד ראשון ובסטייל

מיום שהפכה חברתנו לאם היא מחזיקה את עצמה חזק חזק כשהיא עוברת ליד חנויות נעליים, מתאמצת מאד שלא להתפתות לפֶטיש שלה ומזכירה לעצמה במלמול "זה או מגפיים לאימא או חוג בלט לילדה…". רק לנו גילתה בסודי סודות שכאשר החליפה את אוסף הנעליים שלה – באוסף מרשים לא פחות של טיטולים מלאים וצנצנות גרבר ריקות, גמרה אומר בליבה והחליטה שאם לא לעצמה – אז אולי ביום מן הימים תוכל לבטא שוב את אהבתה לסוליות ואימומים מעוצבים – דרך בתה הפעוטה.

והנה הגיע השבוע אותו יום מיוחל, כשנכנסה החברה לחנות הילדים המושקעת והיפה "Sugar & More", בעקבות שורת נעליים קטנטנות ומטריפות שהוצבה בחלון הראווה. נעלי הפעוטות הללו, שייכות לחברת "Old Soles" האוסטרלית, והן עשויות מ-100% עור רך מבחוץ, עור מרופד מבפנים פלוס גב אלסטי מאחור – המבטיחים לילד שלכם נוחות שיא, גמישות בתזוזה והתאמה אישית לכף הרגל.

העור הרך מתברר, לא רק מאפשר מעבר טבעי משיטוט יחף לנעליים, הוא גם נושם, סופג לחות בקיץ ושומר על חמימות הרגליים בחורף. בדגמי "טרום הליכה" ישנה סוליית עור רכה, ובדגמי "צעד ראשון" לגילאים מתרוצצים יותר – תמצאו סוליית נגד-החלקה לאחיזה בטיחותית, יציבה וחזקה. ויקי לבר, המעצבת הראשית של החברה, מספרת כי התחילה לייצר את "Old Soles" ב-2008 בהשראת נעליים אופנתיות ומעוצבות של גדולים, לאחר שנדהמה מהמחסור הקיים עבור טווח הגילאים הצעיר. ואכן כמעט כל הדגמים שלה, כמו למשל נעלי ג'אז יוניסקס בצבע צהוב בננה עם שרוכי עור, גרמו לנו מיד לפנטז איך ייראו במידה 39.

החנות "Sugar & more", היבואנית הבלעדית של המותג בארץ, היא פרויקט משותף של הלנה לוי וגלית עדן, מעצבות תלבושות לטלוויזיה ובגדי ילדים מזה מספר שנים, שהחליטו לפתוח בפברואר האחרון בוטיק לבנים ולבנות בגילאי 0-24 חודשים ו-2-8 שנים, בו יימכרו מותגים מכאן ומחו"ל.

בקיצור, שחררו את  האימלדה מרקוס שכלואה בכם ולכו על נעליים מדהימות לקטנטנים שיעשו לכם הרבה כבוד בגינה.

נעליים לפעוטות של "אולד סול'ס" – 169 ש"ח (קיים במגוון דגמים וצבעים לבנים ולבנות, טווח מידות ישראלי 0-24)
להשיג ב-"שוגר אנד מור", מרכז בעלי המלאכה 12, תל אביב, טל': 03-7164414

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה