09 בפברואר, 2022

להלביש את הקיר

לא רק לכם קר בערבים, אוקיי? גם הקירות העירומים שלכם חייבים עוד איזה שכבה-שתיים. תנו למומחיות Marmelada Home להלביש את החלל והנישות הריקות, בשלל רעיונות מקוריים שמחממים את כל האווירה. בוא הול, שים על עצמך איזה משהו:

#1 קירות רכים
עיצוב: בלה בן דבר
מהות הפרוקט: בפנטהאוז יוקרתי בן 5 חדרים באזור המרכז, ותוך עבודה מיקרוסקופית על כל פרט ופרט, כולל יבוא אישי של רהיטים מאיטליה – עוצבה סוויטה מהפנטת, בה כל קיר ונישה קיבל טיפול ייחודי ומקורי: חיפויי טקסטיל רכים עם פרטים מוזהבים, קירות מאוירים עם תאורה מחמיאה ונעימה, טפטים בהירים לחדרי הילדים, חיפויי אבן כהים, וקיר שכולו חלון ויטרינה ענק המשקיף לנוף פנורמי של ים כחול ומרגיע. בואו להכיר את הרוך שבקיר?
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 לעבור את הקיר

עיצוב: מיכל בן נר
מהות הפרוקט: את ביתה הפרטי בהרצליה בנתה מיכל במשך 3 שנים והגשימה בו, חדר אחרי חדר, את כל חלומותיה וגישתה העיצובית, המקפידה על כל פרט ופרט. מעבר לבריכת גלישה, חימום תת רצפתי, קמין, חשמל חכם, מטבח מפנק ופריטי ריהוט איקוניים – בחדר השינה עוצב קיר ייחודי במראה חיפוי עץ חם, אל מול קירות-חלון מלאים מקצה לקצה, ויטרינות ענק משמשות דלתות יציאה לגינה מהמטבח, ועוד שלל רעיונות מקוריים המחמיאים לחלל כולו. כך יוצרים מאפס בית חלומות אמיתי.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 סיפור מקיר לקיר

עיצוב: ליאת ניר בלזר
מהות הפרוקט: בדירתה שלה ברמת גן, זכתה ליאת המעצבת להגשים את חזונה ולכסות את הקירות עם כשרונה וטעמה המובחן: הצגת אוספים באופן מוזיאלי מרהיב ומושקע עד הפרט הקטן ביותר, תחת קונספט עיצובי שכולו אקלקטיות במיטבה. כך תמצאו קיר של חומרי יצירה, קיר מספריים, קיר מראות וינטג' קטנות, קיר המוקדש למטאטאים ומסירי אבק עתיקים, קיר ספרים, קיר עציצים ופסלונים, ועוד. כל נישה יותר מעניינת ובלתי צפויה מהאחרת, וכולן יחד משוות לבית אופי סיפורי מרתק, מקיר לקיר.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 עלו לסיפון!

עיצוב: דנה פינגרר
מהות הפרוקט: לאונג' ייחודי בבית המשפט בחיפה עוצב כאונייה, בהשראת נמל העיר המפורסם. תוך שימוש בחומרים הקיימים בהיכל ותחת מוטיב מרכזי של גלים וקווים מעוגלים, נוצרה בחלל זרימה וחוויה א-פורמלית המאפשרת שחרור מהעולם המחייב והרשמי שבחוץ. כך קיבל כל קיר התייחסות שונה ומקורית: אזור הקבלה חופה בקשתות גרניט טבעית בצבעי ים וחול; חלל עמדות העבודה עוטר בגלים לבנים-תכולים, יחידת מדפים עם צמחיה טבעית העניקה מראה של קיר ירוק ומחיצה כחולה ובה דוגמאות מעגליות אפשרה מעבר אוויר ואור. אול אבורד!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה