10 ביוני, 2007

להרגיש בעננים

תמירה גלבוע, מטפלת בשיטת פלדנקרייז מהלכת על גופנו קסמים ועוזרת לנו להרגיש בסוף היום כמו חדשים. לא עניין של מה בכך

כל לילה, לפני שאנחנו נרדמים, אנחנו מנסים להיזכר מה עשינו היום. הבעיה היא שהמציאות המהירה והדוחקת, מרובת הצלצולים, הזפזופים והצפצופים, משאירה אותנו מעט נבוכים: אנחנו זוכרים בבירור שהיינו בדואר, שהיינו בפגישה אחת בקפה מוצל (לא ממש זוכרים עם מי), שאכלנו סנדביץ' בשדרה (לא ממש זוכרים עם מה) וזהו. כל השאר נשאר בגדר אניגמה.

אבל למזלנו הטוב מצאנו לנו פינה של שפיות. כזו שמאזנת את המחשבות ומכניסה לפרופורציות – השעה הקדושה בה אנחנו מבקרים בסטודיו לפלדנקרייז של תמירה גלבוע.

שיטת הפלדנקרייז היא לא בדיוק התעמלות ונכון יותר להתייחס אליה כאל טכניקת well being, שמשפרת בשיטתיות ובהדרגה את ההרגלים הגופניים. אבל גם כאן, כמו בכל דיסיפלינה – המטפל הוא שנותן את הטון.

מי שלא ניסה את תמירה – לא יכול להבין עד הסוף מהו קסם הפלדנקרייז.

הסטודיו המוסתר והמוצל  שלה, שנמצא בפינה שקטה ומקסימה בעיר, מהווה את הרקע המושלם לקולה המרגיע. המילים "הישגיות" ו"שיפוטיות" נמצאות מחוץ לתחום הסטודיו. כל אחד מפעיל את גופו בריכוז ובשקט עד שהכל מתחיל לזוז בגמישות, שרירים שנתפסו מתגהצים והגוף צומח בעוד כמה סנטימטרים לשמיים. שמואל וולף, השחקן הוותיק, שפגשנו לגמרי במקרה, סיפר לנו בהתלהבות איך גאלה אותו תמירה מכאבי ברכיים ושבזכותה חזר לרכוב על האופניים שלו ברחבי העיר.

קחו לעצמכם חופש מהג'ים.

הסטודיו של תמירה גלבוע – מחיר לחודש (פעמיים בשבוע) – 200 ש"ח, טיפול אישי 150 ש"ח
נחום 4, תל אביב, טל': 03-5442131

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה