01 ביולי, 2010

שכונתי איטלקי

תנו לנו את בית הקפה שלנו בטורינו ואת המשקה הטעים שמכינים שם - ולא תשמעו מאיתנו פיפס

בעודנו יושבים עם חברנו וצופים במשחק מונדיאל די תוסס עלינו על תגלית מרעישה – למכרינו ואהובינו, אלה שחקוקים על לוח לבנו (ואנחנו חוקקים להם תגובות אוהדות על הקיר בפייסבוק), לא ממש מתחשק לשמוע את סיפורינו המשמחים מהקפיצה האחרונה לחו"ל, והם נהנים יותר לצקצק בלשונם החדה למשמע המהמורות שנפלנו בהן בדרך (מגורים אצל קרובת משפחה רחוקה שחולקת את חייה עם חתול שטן בקומה הרביעית וחצי, מספיק גרוע בשבילכם?).

האמת היא שאולי זה לא היה הכי טקטי לנסות לפתח שיחה ולהעביר חוויות משבוע שלם באיטליה בדיוק כשמסי דוהר אחרי הכדור אל עבר השער, אבל ניסינו. רק אנקדוטה אחת משכה את תשומת לבם של חברינו לספת הפיצוחים – הסיפור על בית קפה קטן ועתיק (מ-1763) ששוכן בלב פיאצה יפהפייה בעיר טורינו ומגיש את המשקה הכי טעים בעולם כולו. באחריות.

Al Bicerin – משקה חם (שנקרא כשם בית הקפה) שמורכב מתמהיל סודי של שוקולד ואספרסו כשמעליהם מרחפת קצפת טרייה ואוורירית (המאכל שהכי יצא מהאופנה טרם זמנו). משקה אלילי נוסף שהזמנו שם (משהו שיחליק את הקרואסון ממולא השוקולד) הוא הזביונה – קינוח צהבהב שאהוב על האיטלקים ועשוי מחלמוני ביצים, סוכר ויין מרסלה מתוק, שבבית הקפה הזה מגישים טרי ועם אפשרות לטוויסט קטן (תוספת לימון, עם יינות מתוקים אחרים או עם קפה).

על הכתם שנשאר לנו על החולצה החדשה שקנינו במחיר מופקע לכל הדעות ושערי החליפין, לא סיפרנו להם.

הקפיצה בסוכר. משקה איטלקי

 

Caffè Al Bicerin
piazza della Consolata 5. 10122
Torino – Italia
Tel +39 011 4369325 ,+39 011 4369325
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה