18 בינואר, 2015

להרים את הכפפה

מקבץ כפפות יפות לה ולו, ובראשו כפפות אגרוף אמנותיות (ואפילו בלוג לכפפות אבודות) יעזרו לכם להפשיר אגודלים. מתאים כמו כפפה ליד

טישו אלוורה מפנק כזה לאף סדוק? יש!
מטריה לא שבירה, לא מתקפלת ברוח ולא צובטת את האצבעות? יש!
כובע צמר שלא מוציא אותנו ליצן רפואי חסר בית? יש!

ועכשיו, מה עושים בעניין האצבעות שנושרות לנו בכל בוקר בדרך לאוטו? אחרי ששקלנו בשבוע שעבר 7 פעמים אם לסנן את הגננת שהתקשרה כשצעדנו לגן ("כבר מגיעים!") או לענות ולאבד את הקמיצה – החלטנו שדי זה די. חייבים להתארגן על כפפות נעימות, מפשירות אגודלים ושיוציאו אותנו הכי ליידי מאחוזת דאונטון.

קחו אתכם לדרך מקבץ כפפות יפות, החל מזוג שמאפשר לסמס גם באמצע הסנואובורד ועד כאלו שמתאימות למסיבת תה אצל מידלטון. ובראשו הפתעה: העבודה המרגשת של רחלי שרפשטיין – Boxing Day  (ע"ש הבוקר שאחרי כריסמס, בו פותחים ערמת קופסאות ומתנות עטופות), שמציגה כפפות אגרוף מבדים מיוחדים עם ערך סנטימנטלי. בסוף המקבץ צירפנו אפילו לינק לבלוג מקסים וחיוני על כפפות אבודות שאותרו ברחובות. שמש שקרנית? תיזהרי מאיתנו, אנחנו מחוממים:

#1

מרחפות כמו פרפר, עוקצות כמו דבורה. העבודה BOXING DAY של רחלי שרפשטיין

הכפפות – כפפות אגרוף אמנותיות שיצרה רחלי שרפשטיין, בוגרת המח' לעיצוב מוצר בויטל, ובעלת תואר שני מאוני' דומוס במילאנו. רק כשעבדה מול מותגים ששמים דגש על חומרים וטקסטורות (מנדרינה דאק, דניאלה להבי), החל הרומן של רחלי עם בדים מיוחדים, אותם שמרה בצד וחיכתה לשעת כושר נכונה. לפני שנתיים החלה לגזור ולתפור מהם כפפות אגרוף יפהפיות, ניטרלה את מטען האלימות והאגרסביות שמשתמע מהן והפכה אותן לפריט נוסטלגי, אלגנטי, שנושא זיכרון ביוגרפי אישי: יש כפפות שנוצרו מהמצופים הראשונים של בתה, יש מבד טייבק עם חוטי רקמה מבצבצים שסבה לא הספיק לרקום איתם, בדי ג'ינס או הסוואה צבאיים, זוג מבד של "מיסוני" שנשאר מעבודת ריפוד ישנה, ועוד. בקרוב תתווסף סדרה חדשה וססגונית שיצרה בשיתוף פעולה עם האמנית קרן שפילשר. בינתיים תפסו לכם זוג וחממו את העיניים.
כמה ומאיפה – החל מ-1,400 ש"ח (כל כפפה ייחודית), להשיג בגלריה של קרן בר-גיל, טל': 054.7244311 או מהאמנית, 0526.446080 (רחלי)

#2

אפשר להקליד! כפפות של Tooshaaya

הכפפות – זוג ללא "אצבעות" רך ומחמם שנסרג בעבודת יד מחוטי סויה של תום מואטי למותג האקלוגי שלה Tooshaaya. חוטי הסויה נחשבים כקלילים, נעימים, היפואלרגניים ואנטי סטטיים, נוצרים בתהליך אורגני-אקולוגי שמתאים לעור עדין ומנדפים ריחות רעים.
כמה ומאיפה – החל מ-125 ש"ח, מהחנות Tooshaaya.

#3

מה בשבילך, ליידי מרי? כפפות אלגנטיות מ-GOLF

הכפפות – כפפות עור ורודות עם חרירי אוויר קטנים וחיוניים לנשימת העור, ואבזם להידוק סביב כף היד, לחסימת אוויר קר. הכי אלגנס.
כמה ומאיפה – 159.90 ש"ח, מרשת חנויות GOLF

#4

מי בא מלחמת אגודלים? כפפות של SPRING

הכפפות – מבחר כפפות מקסים ומשלים תמצאו לצד נעלי "ספרינג" – חלקן סרוגות, חלקן עם סיומת פרוותית מחממת, וחלק מעור הפוך עם טאץ' חכם שמאפשר לאצבעות לתפקד גם באמצע סופה.
כמה ומאיפה – החל מ-69.90 ש"ח לשני זוגות, ברשת האופנה call it SPRING


#5

מסמסים בברד. כפפות טאץ' של JACK WOLFSKIN

הכפפות – זוג קליל מבד פליז נמתח ומחמם של מותג בגדי הסקי והספורט "ג'ק וולפסקין" עם סיומת בקצה באגודל והאצבע שמתאימה למסכי מגע, כך שתוכלו להמשיך לסמס גם בפסגת ואל-טורנס. נפגש ברכבל
כמה ומאיפה – 39.95 יורו, מהאתר של Jack Wolfskin (פריטים נבחרים בחנויות "ריקושט").


#6

סקנד סקין. כפפות עור ל-ALDO

הכפפות – תסמכו על החברה הקנדית "אלדו", שמייצרת מאז 72' נעלי עור מעולות וכיפיות, להשלים את הקו והלוק עם כפפות עור איכותיות וסופר-אלגנטיות, עם דיטיילס קטנים כמו שורת כפתורים, סיומת זמש או פפיון גדול.
כמה ומאיפה – החל מ-99.90 ש"ח, מרשת חנויות ALDO


#7

מאמי, אפשר לגנוב לך את שמאל? כפפות נורת' פייס

הכפפות – כפפות סקי עבות לגברים מהדגם הכי קשוח של מותג הספורט הפרימיומי North Face. עשויות מבד דוחה מים, ובטנת גורטקס מחממת, מתאימות לסביבת אקלים קפואה במיוחד, ותפורות בעבודת יד כדי להחזיק מעמד עוד שנים קדימה. מי מזמין לנו חופשה באלפים?
כמה ומאיפה – 160 דולר, מהאתר של NORTH FACE (פריטים נבחרים גם בחנות הדגל בישראל – החשמונאים 121, ת"א, 077.4206200)


#8

סרוגים. הכפפות של קיפלינג

הכפפות – מגוון כפפות סרוגות במראה עדכני שמצאנו ב"קיפלינג", מותג התיקים הוותיק שפתח תתי-קולקציות לחופשות חורפיות, עם מזוודות סקי, מעילים ואקססוריז. הכפפות עשויות מחוטי צמר צבעוניים ועבים, שיישמרו על האצבעות שלכם חמימות ונעימות. ממש כמו סוודר חורפי קטן לכפות הידיים.
כמה ומאיפה – 200 ש"ח, מחנות Kipling החדשה במתחם שרונה, דוד אלעזר 12, ת"א, 03.5038894;  באתר kipling-il.co.il; במתחם גולף סנטר (פנחס רוזן 57, ת"א); ובחנויות התיקים המובחרות. לפרטים נוספים: 03.9486235


#9

מי מזמין אותנו לרכיבה על סוסים? כפפות מ-ASOS

הכפפות – מבחר גדול של כפפות לכל המשפחה, עשויות ממגוון חומרים – עור, זמש, צמר ועוד – ובשלל סגנונות (מדונה-סטייל או כאלו עם רקמת חתול מחייך), תמצאו ב-"אסוס", אתר האופנה העולמי. ורובן במחיר שמאפשר אפילו לשים זוג אחד על השני, לימים של טורנדו אמיתי.
כמה ומאיפה – החל מ-33 ש"ח, מאתר ASOS.


#10

מי מרים את הכפפה? מתוך הבלוג The Lost Gloves

ולסיום: שייטו בבלוג החמוד וה"איך לא חשבנו עליו בעצמנו" – The Lost Gloves, המתעד לפחות 20 כפפות אבודות, ימין או שמאל, שאותרו ברחובות, בעיקר בלונדון (עיר הידיים הקפואות הרשמית), בנקודות מועדות לפורענות כמו תחנת האנדרגראונד, מעבר חציה, מעלית, במכולת, בעמדת קשירת אפניים, ועוד. חייבים גרסה כזו בישראל. יאללה, מי מרים את הכפפה?

בלוג הככפות האבודות – The Lost Gloves

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה