09 במאי, 2012

מקבץ לוהט במיוחד של רהיטי עץ

ספיישל ל"ג בעומר חם: קבלו מצעד רהיטים ופריטים מעץ שיציתו לכם חג בלב

כל שנה מחדש, עולות לנו דמעות סביב ל"ג בעומר. לא רק בגלל תמרות העשן, אלא בעיקר בעקבות הצפת זיכרונות בלתי נשלטת של ערבי כיתה בהם הרשו לנו לחזור מאוחר, מפוייחים, צרודים משירה קולנית, תקועים עם סיבי עץ בכל אצבע ומאושרים עד הגג. אז לכבוד החג הכי צ'יזבט שיש, הכנו לכם רשימה לוהטת של האנשים שבשבילם איסוף גזעים וקרשים הוא עניין שבשגרה, אך שדואגים לעצב מהמערום שלהם דברים נפלאים ומקוריים הרבה יותר מעוד בית קברות לקרטושקעס.

התחילו עם ארגז יפה וידידותי לסביבה מעץ ממוחזר (בתמונה למעלה), והמשיכו לעוד תשעה רעיונות למתנות חמות (לכם ולאחרים) ומחממות אווירה כמו שרק עץ יכול: קורס הנגרות של דיוויד האריסון, כסאות נדנדה של "ניחותא", שולחן רפסודה של Praktik, רהיטים פיסוליים של אריק צרפתי, כרטיסי ברכה מעץ (!), מדפים, ארון תרופות, בתי ציפורים צבעוניים ועוד.

קבלו למסדר אש (כולל בדיחות קרש, לא התאפקנו):

#1
מה –  ארגז מעץ ממוחזר לתפוזים, צעצועים ומה שתרצו, עם ידיות מעור; 250 ש"ח, להשיג בסטודיו "קרשים", טל': 052-3958902 או ב-Green It (בן יהודה 71 א', תל אביב)
עוד משהו – כל חומרי הגלם של ליאורה וצור מהסטודיו נאספים מאתרי בנייה, ממכולות אשפה, ממשקופים ישנים ועצים שמצאו בצידי הדרך, אותם הם מנקים, משייפים ומעצבים לכדי רהיטים עם אופי אמיתי וייחודי (אין שניים זהים), שהגיל עשה להם רק טוב.
בדיחת קרש – אם יש משהו שלמדנו מהשבדים: אין דבר כזה יותר מדי פתרונות אחסון בבית.

 

 

#2

 

לאנשים עם קרייבינג לעץ. הסדנה של דייויד

מה – סדנה לנגרות אישית בסגנון כפרי של דייויד האריסון ב"הדסה-נעורים" (ליד בית ינאי); החל מ-650 ש"ח לחודש (לקורס של 6 חודשים, ימים לבחירה: ג' ו-ה' בערב, ד' ו-ו' בבוקר); לפרטים והרשמה – טל': 052-3743838, www.rusticdavid.com
עוד משהו – את השיעור הראשון בסדנה של דיוויד קנינו לחבר שהאצבעות דגדגו לו לעשות משהו יצירתי מעץ. אחרי ארבע שעות קיבלנו אותו חזרה עם חיוך גדול ושרפרף קטן שהכין במו ידיו. דיוויד ישמח להראות לכם איך להמשיך משם לכל פרוייקט אישי שתמיד חלמתם לנגר בעצמכם ולא ידעתם לבקש שופין. אגב, כל חומרי הגלם מגיעים מעצים ישנים מהסביבה, שעוד רגע היו הופכים לפחם.
בדיחת קרש – מתנה בריח לכה? מאז השלט לדלת של שיעורי מלאכה לא התרגשנו ככה.

#3

רוקינג בייבי. כסא נדנדה "ריו" של "ניחותא" (צילום: אור ח. מדיה)

מה – כסא נוח מדגם "ריו" או "סינגפור" (שמתאים בול להנקה נעימה ומרגיעה); החל מ-799 ש"ח; להשיג בחנות של "ניחותא"
עוד משהו – הכסאות האלגנטיים של "ניחותא" מכניסים אופי לכל סלון ומרפסת, מציעים ישיבה משודרגת עם כריות ישיבה נוחות ועבות, לא דורשים מאמץ רב בנדנוד, ומקרבים אתכם בנענוע אחד לצימר שתמיד חלמתם להקים.
בדיחת קרש – אין מצב שאנחנו קמים מהדבר הממכר הזה, עד אחרי 'לילה כלכלי' לפחות.

 

 

#4

מסדר לכם את הפינה. מדפי עץ של Renew (צילום: ארנולד בר)

מה – מדף דקורטיבי שבנוי ממשטח ממוחזר; החל מ-280 ש"ח; להשיג בחנות של Renew
עוד משהו – היילי דה מרקס שנולדה באנגליה, מעבירה את זמנה כיום בלוטם שבגליל בשיפוץ רהיטים ישנים שמקבלים בזכותה חיים שניים והופכים לארוניות, כונניות או מראות בסגנון וינטג' חלומי.
בדיחת קרש – לא תאמינו איזה השפעה יש למדף על הבלגן שהצטבר לכם על השולחן במשרד. יאללה פיצ'פקעס, עוברים דירה.

 

#5

שטים מהכורסא לשזלונג. שולחן "רפסודה" של Praktik (צילום: ערן תורג'מן)

מה – שולחן רפסודה עם זכוכית וגלגלים תעשיתיים פלוס מנגנון נעילה יעיל (ניתן להזמין בגודל, גימור או עץ לפי בחירתכם); 1,600 ש"ח; להשיג בחנות של סטודיו Praktik
עוד משהו – עץ הוא לא הדבר היחידי ששלושת 'הפרקטיקים' מתמחים בו – יש גם משקולות נייר יפהפיות מבטון יצוק, גופי תאורה, מראות מפוקסלות, מחזיקי ספרים ומיני פריטים שיהפכו את הפינה הקטנה שלכם לסנסציה.
בדיחת קרש – אין הנאה גדולה יותר מלהשיט את שולחן הרפסודה בסלון, ברגעים שאין לכם כוח להעביר ביניכם פיצוחים.

#6

כל כך יפה שלא נעים לשלוח. מעטפות עץ של "ליברה"

מה – סט כרטיסי ברכה עם מעטפה רב פעמית מעץ ובטנה מבד (ניתן לבחור את סוג העץ וצבע הבטנה); 18 ש"ח לכרטיס ומעטפה (139 ש"ח לסט של 10 יח'); להשיג בחנות של ליברה
עוד משהו – הדברים שמכין האמן צור אדר מעצים ידהימו גם את סבא ג'פטו – החל מנרתיק למשקפיים ועד קופסית בגודל מותאם לטמפונים, קונדומים או סיגריות. רק דיר באלאק עם המצית.
בדיחת קרש – כל דבר דואר שיגיע במעטפת העץ, כולל הודעת ניתוק מים בגין פגרת חיובים – נשמח לקבל, פעמיים.

 

#7

קן לציפור מהעצים. תאי קינון בעיצוב בשמת גל

מה – קן עץ אקולוגי לציפורים קטנות ותוכונים (15X15 ס"מ, ניתן להזמין גדול יותר); 145 ש"ח; להשיג בחנות של בשמת גל, טל': 052-3493461
עוד משהו – בשמת ממושב רינתיה מודה על עצמה שגם היא מכורה לאיסוף זבל. אבל בניגוד אלינו, היא מוציאה ממנו את המיטב, משפצת כורסאות ישנות והופכת עץ ממוחזר לרהיטים יפהפיים ויחידים מסוגם, One of a Kind.
בדיחת קרש – אין כמו לקום לקול שירת ציפורים שזה עתה נכנסו לדיור מוגן.

#8

 

יש על מה לשבת. ספסל קטן של "רוח יער"

 

מה – ספסל פיסולי ונוח במראה טבעי, בנוי מעץ פקאן (גובה – 30 ס"מ, אורך 50 ס"מ); 1,000 ש"ח; להשיג בחנות "רוח יער"
עוד משהו – בשביל אריק צרפתי כל ברוש, אקליפטוס או עץ תות שנגדעו – יכולים לזכות בחיים שניים, הודות לרהיטים האמנותיים שהוא מפסל, שעושים הרבה כבוד לגזע המקורי ומשאירים בהם את רוח היער ממנו הגיע. ריספקט לאמא טבע.
בדיחת קרש – בפעם הבאה שאתם בבן-שמן, תחשבו פעמיים לפני שאתם חורטים על הגזע "אבי ושימרית לנצח".

 

 


#9

געגעועים לסבתי. ארונית של Freckles


מה
– "ארונית תרופות" מעץ וזכוכית פרחונית במראה וינטג' (אורך ורוחב – 40 ס"מ, עומק – 17 ס"מ); 460 ש"ח; להשיג בחנות של freckles
עוד משהו – חגית אינגבר מעצבת רהיטי עץ בסגנון כפרי, בצבעי פסטל בהירים ותשמח לעצב אותם בהתאמה אישית, מה שמאוד עוזר להשלים בדירה את כל מה שלא ירשנו מסבתוש.
בדיחת קרש – יש מצב להזמין את הארונית במידה אקסטרא-לארג' של היפוכונדרים כרוניים?

 

 

#10

לשוט על שרפרף. רהיטים מעצי סירה ממוחזרים של Pieces

מה – שרפרף נוי מעץ ממוחזר וצבעוני; 180 ש"ח; להשיג בחנות Pieces
עוד משהו – כל רהיטי העץ השמחים שמייבאים לכאן Pieces, מיוצרים מעצים שהיו בגלגול קודם סירות צבעוניות שיצאו מכלל שימוש, אך קיבלו הזדמנות שנייה כמסגרות לתמונות, ארגזי אחסון, גופי תאורה יפים ועוד.
בדיחת קרש – את מוכרת לי מתאילנד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה