12 באוקטובר, 2010

לוח וצלצולים

עזבו אתכם מלוח ירוק וגירים, לכו על הדבר האמיתי - שדה מגנטי

מאז ערכנו לעצמנו, אחרי צפייה פעורת עיניים בתכנית של אופרה ווינפרי, אבחון זריז שקבע שאנחנו "קומפלסיב הורדרס" (אגרנים כפייתיים), החלטנו לעשות סדר מיידי בניירת שקוברת אותנו תחתיה. חשבונות חשמל משנת תשעים ושתיים התפוררו בדרכם לזבל יחד עם מספרי טלפון של דייטים כושלים שמתגוררים כבר שנים רבות ב"בית גיל הזהב". פעם שמענו על "גברת ניירת" אחת, שעוזרת לאנשים למיין ולזרוק מסמכים (אם את קיימת – אנא, השמיעי קול!) אבל הפעם נאלצנו להתמודד לבד עם אלפי הפתקאות שהשתלטו על חיינו. על הדרך, מצאנו כמה תמונות ילדות הורסות (היה לנו פוטנציאל. באמת חבל), חמישה כרטיסי ביקור חשובים, מרשם אחד לתרופה ממש שווה ואפילו וכמה גזירי מתכונים שחובה לנסות בקרוב. בקיצור, סיבה נהדרת לרכוש עוד פריט הביתה, שיציג את הממצאים במקום הראוי להם. אבל לוח שעם? כמו במיטב משרדי הביטוח הלאומי? עד כאן.

איש האפרוֹ האדום והמשגע מבית melimio התנדב לתפקיד בחינניות שאין דומה לה, והתקבל מיד: זהו לוח מגנטי צבעוני שמיוצר בחיתוך לייזר, יוזמה ישראלית ברוכה של בני הזוג מאיר שוכר ומיכל קרני-שוכר. מאיר, מעצב פנים ומוצר, נהג לשלב בחנויות ובבתים שעיצב גם קירות מתכתיים, אליהם מיגנט מוצרים שתכנן. מיכל, שעסקה באסטרטגיה פרסומית, החליטה להפוך את הרעיון למסחרי – והשאר היסטוריה. היסטוריה קצרה, אמנם (החברה הוקמה לפני כשנה), אבל ברגע שתראו את הדגמים שהם מוציאים לשוק בימים אלה, גם אתם תנבאו להם עתיד בינלאומי מזהיר. בקולקציה הראשונה של "מֵלִימִיוֹ" יש לוחות מחמישה דגמים צבעוניים: דינוזאור, פילפילון, אפרוֹ-מן (ששמו "big hair") חייזר מתוק, ושפריץ של צבע. הם מתאימים לחדר הכניסה, לחדרי ילדים, למטבח, למשרד, לבית הקפה – וממלאים בצבע ובחיוך כל מי שנתקל בהם. לא להאמין שהסתפקנו עד היום בלוחות מגנטיים לבנים. איזה מרובעים.

לוחות מגנטיים של מלימיו – 129 ש"ח (הלוחות עשויים פלדה וצבועים בצבעים נטולי עופרת, בכל מארז 4 מגנטים צבעוניים וברגים להרכבה)
להשיג בטל': 03-5225153,
[email protected], וגם בבוטיק הרהיטים "yoyo" (עין חי 45, כפר מל"ל),"גולדשטיין גאלרי טפט" (בוגרשוב 55, תל אביב), וב-"לעלא בנמל" (נמל תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה