17 בינואר, 2010

לזחול לארגז החול

אם אתם רוצים להבטיח שלילד שלכם יהיה חוש אופנתי משוכלל בכל מה שקשור בנעליים - כדאי שתתחילו להשקיע מההתחלה

הוא יפסע מולכם מתנודד, חיוך מטופש על פניו. יהיה לו המון מה להגיד, הוא יהיה נסער ונרגש מאד, אבל כל מה שיצליח להוציא מפיו יהיה בליל הברות מקוטע וחסר פשר. כך בדיוק ייראה הילד שלכם, המחונן, הגאון, מדען הגרעין בפוטנציה, ביום שבו יעשה סוף סוף את צעדיו הראשונים. ואתם, ההורים הקוּליים ביותר בגוש דן, תפגיזו את המהלך ההיסטורי בשמונה ג'יגה של תמונות שיצולמו ביד רועדת, ותתקשרו בדמעות לעדכן את סבתא. היא, מצידה, תעלה מיד את הידיעה המרעישה לעמוד שלה בפייסבוק. עד כאן הכל מובן וטבעי. אבל עד שיגיע  היום הגדול – וכל עוד התינוק שלכם מתנהל כמו הגרסה האנושית של "הזחל הרעב" – תראו מה הבאנו לכם מניו זילנד.

הישר מדרום-מערב האוקיינוס השקט, מגיעות נעלי טרום ההליכה המעוצבות והמתוקות להפליא של  bobux, המיוצרות כבר קרוב לעשרים שנה מעור רך מתכלה וידידותי לסביבה, שעומד בתקנים סביבתיים בינלאומיים. הנעליים הרכות, כך סיפרו לנו, מסייעות לפיתוח אחיזה טובה של האצבעות ברצפה, קרסוליים חזקים, מפרקים גמישים וכוח שריר. יחד עם זאת הן מונעות החלקה ומאפשרות חופש תנועה, זחילה נוחה שאינה מוגבלת על ידי סוליות מאסיבות, ותחושה כללית של "ללכת עם ולהרגיש בלי". האמת היא שגם בלי כל התכונות המרשימות הללו, הן כל כך יפות שקשה לעמוד בפניהן. זוג אחד כזה, ואתם הופכים לשיחת היום ליד המגלשה ובתור לנדנדות. אגב, אומרים שבין הלקוחות המפורסמים של bobux נמנות גם הגברת אנג'לינה ג'ולי והוד מעלתה האלי ברי. אבסולוטלי הוליווד.

נעלי bobux לקטנטנים – 169 ש"ח
להשיג ב-"טפליא" (דיזנגוף 263, תל אביב; פנחס רוזן 57, מתחם גולף, תל אביב), "מאמי" (סוקולוב 64, רמת השרון), "גומת חן" (אחוזה 130, רעננה), בחנות המקוונת "גומת חן" – www.gumathen.co.il, ובחנויות נוספות ברחבי הארץ, www.bobux.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה