14 ביולי, 2013

לזניה, אהובתי

מל ומישל, הטרטוריה האיטלקית חוגגת יומולדת 7 עם תפריט מיוחד שמציג פרשנות קלאסית ומודרנית לכל מנה. טעים, זה כן

מעשה שהיה כך היה: יצאנו למסעדה. לא אירוע נדיר בכלל ובכל זאת, לא משהו שאנחנו עושים באופן ספונטני כמו פעם (ילדים זה שמחה). וכך יצא שבאמצע השבוע (!) ולפני שמישהו יתחרט מצאנו את עצמנו יושבים באחת המסעדות הכי שכונתיות שלא בשכונה שלנו – "מל ומישל", שחוגגת 7 שנים להיווסדה.

את מל ומישל אנחנו מכירים כבר שנים – הטרטוריה האיטלקית השכונתית והמקצועית, זאת שלא מלחיצה אותנו, לא מתיימרת להיות הכי טרנדית ורותחת ותמיד משמחת וטעימה. האמת, תמיד אמרנו שמדובר במסעדה שתישאר בסביבה שנים רבות בזכות הצניעות והגישה הבריאה לאירוח ולאוכל (טפו חמסה מלח מים).

לכבוד יום ההולדת יזם השף והבעלים ניר ויימן תפריט כפול ומגניב: מצד אחד, תוכלו להזמין את כל קלאסיקות הפנתיאון האיטלקי בביצוע מקומי מדויק, ומצדו השני של התפריט מחכות לכם אותן מנות בדיוק אך בפרשנות מודרנית חדשה. זה הזמן לגלות על עצמכם: האם אתם איטלקים מסורתיים או הרפתקנים? אנחנו פתחנו למשל עם אספרגוס מילנזה בוורסיה הקלאסית, שזה אומר חבורת אספרגוסים חלוטים עם ביצת עין, פרמז'ן וגרמולטה (62 ש"ח), לצד טרטר קרודו מודרני – דג ים בקרמל הדרים חריף ולבנה צאן (62 ש"ח). לעיקריות אכלנו טורטליני תוצרת בית עם טוויסט חדש – חצילים שרופים, קולי עגבניות וגבינת המאירי מפתיעה (82 ש"ח); פלוס לזניה שנראתה אחרת לגמרי כשהיא ממולאת בפירות ים בביסק סרטנים כחולים עשיר (112 ש"ח, בתמונה למעלה). היה טעים ממש. כל המנות נשאו רמה גבוהה ואחידה, עם דגש על חומרי גלם איכותיים שהחליקו בגרון והשאירו טעם של עוד, עוד, ועוד (ויעידו על כך הפולנטה, הסלק המוחמץ או הסלט הירוק שאנחנו מכירים ממזמן).

לקינוח גמענו את הטירמיסו המסורתי של המקום. בכל זאת, יש דברים שלא משחקים איתם. ולסיכום, באיטליה כמו באיטליה, גם אם זה הכי לא השכונה שלכם, שווה להגיע, לאחל מזל טוב (עם שתי נשיקות על הלחי) ולהרגיש הכי בבית בעולם.

"מל ומישל" חוגגים 7 שנים עם תפריט כפול "קלאסיקה מודרנית" (עד סוף אוגוסט) – ניתן להזמין מנות בודדות או ארוחה שלמה (כולל לחמים, מנה ראשונה ועיקרית) – 129 ש"ח לסועד.
בן יהודה 155, תל אביב, טל': 03-5293232


7 השנים השמנות. אספרגוס מילנזה, מל ומישל (צילומים: דניאל לילה)

 

 

 

מצאו את ההבדלים. טורטליני קלאסי ומודרני

 

 

 

[PSGallery=cw3ffd8850]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה