06 בדצמבר, 2010

לחות בדרך

סדרת טיפול לשיער יבש הוציאה את חברתנו עם פרזורה מהפרסומות

מילא זה שאין גשם, ונניח שנסתדר כמה ימים בלי חמאה, אבל בחייאת, מה אמורים לעשות עם היובש הזה? אתמול באמצע ישיבה במשרד, הרגשנו שאו שאנחנו מורחים עכשיו משהו על המרפקים, או שתורידו לנו אותם וזהו.

בלי לחכות עוד יום, החליטה חברה בעלת שיער יבש (גם בימים כתיקונם) להיכנס למספרה ולטפל לפחות בקצוות. הספר במקום, שלא יכול היה להתעלם מרעמתה הכתומה והפראית שאל בעדינות ששמורה רק לספרים: "ככה את מתייחסת לתכשיט שיש לך על הראש?". עוד בטרם הצליחה להבין על איזה תכשיט הוא מדבר, הציע בעל המספרה הנלהב "פתרון קסם" בדמות קו המוצרים החדש לשיער יבש וסרבן (ובלתי מתאים בעליל לקארה) של חברת קֶרַסְטס הצרפתית (KÉRASTASE) שנקרא "ריטואל נוטרי תרמיק" ("Nutri Thermique") ומבטיח להפוך את השיער הבעייתי – לרך כמשי. מי לא רוצה כזה?

שלא כדרכה (קליפס בבוקר נחשב יום מושקע), החליטה החברה ללכת על העניין וגילתה שזה עובד ואפילו די קל לתפעול. כל מה שנדרש ממנה הוא לחפוף את השיער בשמפו מיוחד, ולאחר מכן למרוח את המסיכה, אותה שוטפים לאחר 2-3 דקות במים חמים (35 מעלות, פלוס מינוס). סֶה טוּ. החום של המים מתברר, עוזר להחדיר את חומרי ההזנה, להכפיל את עוצמת הפעילות של הרכיבים הפעילים המצוינים שהוכנסו שם ולעכב התייבשות חוזרת של השערה. מדהימוס.

פתרון הקסם הזה מתברר לא מאוד זול (בכל זאת, תכשיט ראש), אבל מאז שהחלה להשתמש בו – מדווחת החברה על שיער מבריק ורך על אמת  ומחמאות מלפחות שלוש אמהות בגן ומוכר מיצים אחד. יותר מזה?

סדרת Nutri Thermique לבעלי שיער עבה ויבש –  117 ש"ח לשמפו (250 מ"ל); 250 ש"ח למסכה טיפולית (500 מ"ל); 148 ש"ח למרכך (200  מ"ל). קיימת גם סדרה לבעלי שיער דק ויבש.
להשיג במספרות המורשות של KÉRASTASE Paris. לבירור המספרה הקרובה לביתך, טלמסר: 1-800-301-666

 

 

יש מה לקרוא באמבטיה. סדרת נטורי תרמיק של KÉRASTASE

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה