05 באפריל, 2011

לידיעת ציבור הנושאים

מצאנו מנשא שעושה לנו חשק להגדיל את המשפחה

מסתבר שהגיל השלישי, בניגוד למה שחשבנו עד היום, אינו מתייחס רק לשלב הפנסיה, אלא גם למשוכות אחרות: הגיל השלישי, כך גילינו לאחרונה, הוא גם הגיל שבו ניצבת בפניו של אדם החלטה קשה וחד משמעית: האם יביא לעולם את ילדו השלישי, או שמא הוא חש קשיש מדי לנוכח המשימה, ומעדיף להסתפק בשניים. ואל תקלו ראש בדילמה, ששיחות ארוכות טחנו אותה עד דק, ולא מעט דמעות נשפכו בגינה: סוגיית הגיל השלישי, בעידן שבו הבכור נולד לפעמים רק אחרי שאמא ואבא בני ה-40 ניאותו לשוב מתאילנד, איננה עניין של מה בכך. כל נימוק שייטה את הכף לכאן או לכאן, יישקל בכובד ראש. למשל, זכייה בלוטו. או למשל, מנשא חדיש ורב מעלות, שאי אפשר לעמוד בפניו.

רונית בכר וגלית גלבוע, שתי אמהות, בוגרות המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, עשו מעשה אמיץ ועיצבו במו ידיהן את מנשא החלומות שלהן, בעולם רווי מנשאים מכל סוג, מין וצבע. למרבה החדווה, זה הצליח להן מעל ומעבר: מנשא funtazoo נמצא בשוק הישראלי רק חודש ימים, וכבר בולט בתכונותיו המשובחות. הוא מאפשר "להיות עם ולהרגיש בלי" ולשאת את הזאטוט מיומו הראשון וכמעט עד לגיוס (טוב, עד 18 ק"ג) – בתחילה מקדימה ואחר כך מאחור.

ב-funtazoo אפשר להתחיל ולהשתמש מיד לאחר הלידה: בתחילה בתנוחת כירבול (של התינוק, כמובן) ובהדרגה בנשיאה אחורית ברגליים ישרות או מפוסקות, כרצונו. עוד יתרונות? הנה: במנשא הזה, בניגוד לרבים אחרים, ניתן לאבטח את הטרמפיסט לפני שמעמיסים אותו, אין צורך בסיוע של אדם נוסף בעת הלבישה ("סליחה, אדוני, אתה יכול רגע…?") ויש לו גם מחזיק רגליים ייחודי שמאפשר תנוחות רגליים שונות תוך תמיכה בישבנו של הילד. מה עוד? כותנה אורגנית (תמיד משמח), עיצוב יוניסקסי בשחור אופנתי (וידידותי גם לאבות), מראה קטנה שבזכותה אפשר לראות מה קורה עם התינוק כשהוא נמצא מאחור, התאמה לגודל הילד ואורך חיים שמאפשר לגדל איתו לפחות את הילד הראשון, השני והשלישי. מה נותר לומר? תחליטו מה שתחליטו (בנוגע להרחבת המשפחה) – העיקר שתהיה לכם נשיאה טובה.

מנשא Funtazoo שחור – 640 ש"ח (המשלוח בארץ – חינם. אחריות לשנה. בעתיד יהיו דגמים גם בצבעים חאקי וחום)
לפרטים נוספים והזמנות – www.funtazoo.com, טל': 1-700-555-528. לסרטון הדגמה לנשיאה אחורית – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה