09 בינואר, 2011

לילה לייט

תיבת האור של "יוסי ושרון" האירה לנו את החדר בחכמה והכניסה בו אווירה קסומה של אגדה יפנית

חברים שהזמינו לחגיגת חנוכת-תינוקת (בריתה יענו) הוסיפו גם אזהרה: "נא לא להביא מתנות גדולות מידי שכן ביתנו הקט צר מלהכיל מיני אוניברסיטאות, מוביילים ובימבות. אנא היצמדו לרעיונות שנכנסים לתיבת דואר". בברכה ובתודה וכל מה שצריך.

מבין כל שוברי המתנות שקיבלו, הסתמן לו רעיון אחד כבינגו מנצח. בתוך אריזת קרטון תמימה, הם מצאו תמונת זכוכית מאויירת ויפה, מוקפת במסגרת עץ בהירה ועבה, ומאחוריה מותקנת נורה קטנה של 5 וולט. כאשר הכניסו את התמונה לשקע – התגלתה ההפתעה: מדובר בתיבת אור המשמשת לקריאה, ליצירת אווירה נעימה בחדר (לא רק של הילדים), להרחקת חלומות רעים או חושך מפחיד למתקשים להירדם, או במקרה הנוכחי שלנו – לתאורה בזמן החתלה לילית – שלא גורמת עיוורון זמני, או מעירה את הצד שלא קם.

תיבת האור המהממת והעדינה, היא פרי ידיהם של שרון מורדוך ויוסי אסולין, זוג מעצבים וזוג בחיים, שהכירו במהלך לימודיהם בבצלאל, וכבר שנתיים מייצרים בעצמם את גופי התאורה על פי הזמנה אישית, בכמויות ספורות ותחת שם המותג המשותף להם – "יוסי ושרון". את התיבות תוכלו להזמין מהם בשני גדלים שונים, ולבחור בעצמכם את האיור מתוך עשרים דוגמאות מקוריות שעיצבו. יש קופיף חביב מוקף בחגיגת בננות, משפחת דובים מתכוננת לארוחת ערב, רוכב על סוס ביער חורפי, פגודה מאגדה יפנית, חתן, כלה או צילומים אווירתיים כמו רוכבת גלגליות שהתעייפה. את התיבות ניתן להשאיר דולקות כל הלילה ללא חשש לפגיעה בעץ או התחממות יתר, וצריכת החשמל שלהן נמוכה ובטוחה לחלוטין.

ואצלנו בחדר, כשחצי אחד כבר עמוק בנחירות, אבל השני פשוט חייב לסיים את "נערה עם קעקוע דרקון" – אפשר סוף סוף לזנוח את כפתור הדימר המזמזם, את האור הכחול המרצד של "לילה כלכלי" (ואת המחשבה לקנות פנס ראש) ולהתארגן על תיבה מדליקה כזו בדיוק.

תיבת אור (תמונה ומנורת לילה) – 200-300 ש"ח (קטן: 24/18 ס"מ, גדול: 31/24 ס"מ. עשוי זכוכית ואורן מלא, כולל נורה רגילה של 5 וואט)
להזמנות ולבחירת דימויים – "יוסי ושרון", תל אביב, טל': 052-8479248 (שרון),[email protected]

 

 

מנורה בלילה, תמונה ביום. תיבות אור של "יוסי ושרון"

 

[PSGallery=40ivxkffam]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה