15 במרץ, 2011

ליפסטיק, נייר ומספריים

ל'אוקסיטן משיקה קולקציית איפור חדשה. חכו שתראו ממה היא עשויה

זה לא סוד שאנחנו סאקרים רציניים של מותג הטיפוח ל'אוקסיטן, ושכמעט כל דבר שיוציאו שם למדפים – נשמח להתעטף בו לנצח (כולל השקיות המטמטמות שלהם). וכששמענו שלאחרונה השיקה החברה הפרובנסאלית הזו גם קולקציית איפור גדולה – מיהרנו לנסות. זהו, עכשיו כבר באמת אין לנו סיבה לעזוב אי פעם את הסניף.

קו האיפור החדש (הכולל פניני פודרה, עפרונות לעיניים, גלוסים, סומק, צלליות, מברשות ואפילו בשמים) מכונה Fleur Chérie – שם החיבה לפרח התפוז הקטן והלבן, ממנו מפיקים שמן בעל ניחוח נרולי נעים שמלווה את כל מוצרי הסדרה, המיוצרים מפורמולות ופיגמנטים טבעיים וטובים, למקרה שהיה לכם ספק. אבל עזבו אתכם מהבּפנוכו: כל אריזות המוצרים בקולקציה – הפודריות, המכסים, השפתונים והצנצנות – עשויות מקרטון נייר עבה ונעים למגע, שאושר לייצור על ידי FSC או "מועצת ניהול היערות" (מחפשים עובדים?) ומקורו מיערות המנוהלים באופן בר קיימא (עץ על כל ליפסטיק שנכרת, או משהו בסגנון). את האריזות היפות עיצב אגב אוליבייה באסון, המייסד והבעלים של ל'אוקסיטן, בהשראת צבעי המלתחה של הנסיכה האיטלקייה נרולה (על שמה נקרא בעצם ניחוח פרח התפוז ההוא, בו אהבה להתבשם).

אז אחרי שמרחנו, הברשנו, הצללנו, סימקנו ופידרנו כל טסטר שתפסנו – החלטנו לאמץ לבסוף שפתון נייר בגוון ורוד מנצנץ (Rose sequins) חצי שקוף שאינו משתלט על הלוּק (ומתאים לנו בול לתחפושת "מלכת הנוצצים"), בעל נעים ולא מכביד, ולא כזה הגורם לכחכוח מבאס בגרון (במקרה שלקחתם בטעות לק קטן). מהיום אם גם דיילת היופי שואלת אתכם פייפר או פלסטיק? – אל תתפלאו.

שפתון מסדרת Fleur Chérie באריזת נייר – 89 ש"ח (3.5 גר'. קיים ב-5 גוונים. כל המוצרים בסדרה נבדקו דרמטולגית, המוצרים לעיניים נבדקו על ידי רופא עיניים.)
להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ (אילת, חיפה, רעננה, רמת השרון, תל אביב, רמת אביב, ראשל"צ, הרצליה פיתוח וצריפין) או בחנות המקוונת באתר – www.loccitane.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה