17 במרץ, 2011

ליצנים לרגע

שני ספרי חירום לפורים שדגו עבוריכם בנות "המגדלור" יעזרו לכם להוציא מחר את הילד - נסיך הערפדים של הגן

פורים הוא אחד החגים האהובים על דליה, גם בגילה המופלג היא טורחת להתחפש כל שנה, לצאת לברים אפלים יותר או פחות וליהנות מדמותה המשתנה, ממנהל פנימיית בנות בריטית ועד וירג'יניה וולף. גם לילדיה הקטנים היא מקפידה כל שנה לעזור לממש פנטזיות שרק פורים מאפשר, כדי שיהפכו לרינגו סטאר, איש זקן או אפילו קפטן הוק הלא מאתגר – אבל שיהיו עם סגנון ואביזרים. בתחום איפור הפנים היכולות שלה מצומצמות לשפם, זקן תיש ופאות לחיים. לכן כה שמחנו לראות כי בספר "face Painting" נוכל להיות ערפד ללילה גם אם יכולות איפור כה מוגבלות.

 

וזהירות לא לגרד את האף. ספר איפור לפורים Face Painting

 

מצאנו בספר הנחיות פשוטות בסגנון צעד אחר צעד כיצד לעשות ציורי פנים דרמטיים ויצירתיים. למדנו טכניקות מועילות, גם למתחילים מוחלטים כמונו וגילינו כי אנו יכולות להפוך אנשים, בעיקר ילדים, לבעלי חיות, מפלצות וליצנים, או סתם  לקשט את פניהם בפרחים, או עיצובים מסוגננים בהתאם ללבוש. בנוסף מצאנו המלצות בספר על הכלים והצבעים שכדאי להשתמש בהם כמובן על בסיס מים, לא מזהמים, נשטפים בקלות וכאלה שקל לעבוד איתם.

 

הכי יון תומרקין. מתוך הספר Face Painting

 

מביאות לכם את הערפד כהומאז' ל"דם אמיתי" ומשתפות בהתלבטות של דליה הלא בטוחה אם הפעם כדאי לצאת למסיבת פורים בג'ואיש כ"ביל" או כ"סוקי".

The usborne book of Face Painting
edited by: Cheryl Evans, designed by: Ian McNee, illustrated by: Chris Chaisty, photographs by: Ray Moller, Usborne Publishing Ltd
מחיר – 42 ש"ח
להשיג בחנויות ספרים נבחרות ובחנות "המגדלור", הרכבת 4, תל אביב

 

הכי בתיה עוזיאל. ספר הדרכה להכנת תחפושות בבית Best Ever Kids Costumes

 

בספר השני לפורים מתרחבים מהפנים לכל התחפושת. הספר נכתב על ידי ויניליה בארנהם מעצבת תלבושות בריטית ידועה, זוכת פרסים לעיצוב תלבושות, עבדה ברויאל אופרה, בקוונט גרדן, בסרטים ובטלויזיה עם טים ברטון, יצרה את אסלן בשביל הבי.בי.סי ועוד ועוד. בקיצור, בתחפושות היא מבינה, וכאן היא מביאה 20 תחפושות כדי שנוכל לתפור ולהכין את התחפושות הייחודית, הבלעדית לנו במו ידנו. מצורף אליו דיסק למחשב עליו נמצאות כל דוגמאות התפירה של התחפושות במספר גדלים.  הספר מיועד לאנשים עם יכולות תפירה ויצירה טובות היכולים לעקוב אחר ההסברים הפשוטים שלא נבהלים משימוש במכונת תפירה. למרות זאת, אין צורך להיות תופרת מדופלמת כדי להפיק את אחת מהתחפושות, כי הכל מוסבר בצורה ברורה ומפורטת. בין התחפושות: מלך הגו'נגל, איש חלל, איש המאדים, מלכת שלג, פוקהונטס, רקדנית צועניה, שד קטן, ועוד.

Best Ever Kids Costume by Vinilla Burnham
pub. C&B crafts
מחיר – 95 ש"ח

להשיג בחנויות ספרים נבחרות ובחנות "המגדלור", הרכבת 4, תל אביב

מאחלות לכולם התחפשות מענגת כי חוץ מהתחפושות פורים הוא חג די מבאס ומגילת אסתר בודאי איננה מטפחת את אהבת האחר והשונה והסובלנות כלפיו.

 

 

איפור זה קצת סיפור. מתוך הספר Face Painting

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה