30 במרץ, 2009

לישון על זה

נטע אייזנשטיין מעצבת פיג'מות בהשראת הלבנים של שנות ה-20 וה-30, שגם עושות חשק להשלים שעות שינה וגם עוזרות להיראות סקסי תוך כדי נחירה

למרות שכבר יום שני, ובלי שנרגיש תיכף יגיע עוד סוף שבוע, אנחנו עדיין סוחבים איתנו דפיציט רציני בשעות שינה מהשבוע שעבר. הכי קל להאשים את שעון הקיץ, אבל האמת היא שבזמן האחרון יש לנו הרגשה שלא רק העו"ש שלנו קוצץ, ולא רק מכסת הבילויים, אלא גם השעות ביממה. פשוט אין מספיק. שערורייה.

לאור המצב, מה שהכי מתחשק לנו לעשות זה להבריז באופן גורף מכל המחויבויות, לשכוח לרגע שהמבוגר האחראי הוא אנחנו, לכבות את האור, לנתק את מכשירי החשמל והטלפונים, ולשקוע בשינה עמוקה ורכה, בלי שעון מעורר ובלי הקצבת זמן. ככה, להתעורר ביקיצה טבעית מתפנקת, בתוך פיג'מה רכה ומבינה, כמו אלו שמעצבת נטע אייזנשטיין תחת שם המותג jama. ג'מה היא קולקציית פיג'מות מתוצרת הארץ המעוצבת מכותנה רכה בשילוב תחרות דנטל עתיקות, בהשראת בגדי השינה והלבנים של שנות ה-20 וה-30, שהתמחו ביצירת גזרה סקסית ונשית מבלי להיצמד לגוף, והדגישו במרומז את הקימורים הנכונים. בין הפריטים בקולקציה: דגם "נני" שעוצב בהשראת "צלילי המוזיקה", מכנסי-פיג'מה חלקים או מודפסים מכותנה רכה, בשילוב חולצות במראה רומנטי (בשיטת mix & match), כותנות קיציות וחורפיות שניתן ללבוש גם כבגדים תחתונים, ועוד. חלק מהבדים המשמשים לייצור הפיג'מות נאספו מחנויות יד-שנייה, מאוספי טקסטיל נדירים ואפילו מויצ"ו, מה שמוסיף ארומה חברתית-קהילתית מתחשבת ואקולוגית לשינה הגנובה שלנו. נסיים אפוא בשירה אדירה של המנון החפלות הפופולרי "הלילה לילה לילה, שמיכה גדולה הלילה".

פיג'מות – החל מ-140 ש"ח (תחתונים וגופיה) ועד 360 ש"ח (כותונת חורף)
להשיג אצל המעצבת נטע אייזנשטיין, טל': 052-3584939

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה