30 בדצמבר, 2021

לי כל גל נושא מזכרת

נפרדים מהשנה החולפת, מעניקים טפיחה עצמית על השכם ומקבלים את 2022 על כל גליה הצפויים - בזרועות פתוחות, מסכות חצי-מורדות ופלייליסט חגיגי אחד שיוציא אתכם לרקוד עם וואנזי בסלון. יור מוסט וולקאם!

תזמינו ת'שכנים, גם להם אין תוכניות למחר בערב. הפלייליסט החגיגי שלנו לסילבסטר, מוגש כשירות לציבור

עשיתם את זה! קולטים? וואו. עברתם שנה שבה הוכרחתם לחזור לשגרה (ולהזמנת אוכל משותפת במשרד), שנה שבה השפיות בצבצה שוב והחיים נכנסו בכוח בין הרווחים של הטירלול, כי אין דרך אחרת. שנה שבה כולם גילו אומץ בדרכם, בין אם זה אומר לשלוח את הילד לקייטנת "נמרחים על מתנפחים" ולגלות שהוא היחיד שנרשם, ובין אם זה לשבת 5 שעות עם מסיכה במטוס סגור רק כדי לראות מה זה האבו-דובאי הזה שכולם מדברים. כל אחד והדרך שלו לזחול חזרה לעצמו.

מה שבטוח – זו היתה שנת התבגרות, התפכחות, חוסן נפשי, ערבות הדדית עולמית (לונדון, תישארי חזקה!) והורדת המסכות לחצי התורן (מתחת לנחיר שמאל כזה). ובשבת הקרובה כשנקום לשנה אזרחית חדשה, שאמנם מביאה איתה תחזיות על גלים גבוהים ומרתיעים במיוחד – אתם מוזמנים לקפוץ איתנו לאותה סירה ולהיות בטוחים שלפחות יש לכם ניסיון בלשחות, לצלול ולהרים את הראש מעל המים. כי היי, עשינו את 2021 – וגוד דאמט, עשינו אותה הכי טוב שאפשר.

וכמו סינדרלה אמיתית, גם השנה הזאת יודעת מתי לעשות יציאה, בדיוק בשישי בחצות. כך שאין לכם תירוצים של "דווקא תיכננתי לקום לאפטר פארטי של האומן, אבל יש לי ספירת מלאי למחרת…". כי כל מה שצריך זה רק לפנות את הסלון, להגביר רמקולים ולפזז עם ג'ין וטוניק ועם הפלייליסט החגיגי שהכנו לכם – שייפתח לכם שנה מרגשת, שמחה ומרימה. מוגש כשירות לציבור.

ניפגש בצד השני של כל זה. דיר באלק, בואו בטוב.

2022, ברינג איט און!

הפלייליסט שלנו לערב הסילבסטר שלכם – ביוטיוב או בספוטיפיי, פזזו כאילו שבת מחר!

פזזו כאילו שבת מחר – YouTube

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה