11 בנובמבר, 2012

לכל הריחות

דאודורנט טבעי מבית היוצר "הסבון של מיכל" גרם לנו להיפרד סופית מכל מיכלי הספריי ורגשות האשם

את ציבור המשתמשים בדאודורנט ניתן למפות על הסקאלה האקולוגית בצורה ברורה למדי: בקצה האחד, הבלתי אקולוגי בעליל, שוכנים בנחת משפריצי התרסיסים למיניהם, מתקיפים את העולם בניחוחות אגרסיביים ומשוכנעים שאנטי פרספירנט הוא, במקרה הטוב, שם של מסטיק. בקצה הנגדי של הסקאלה – אלה שקראו באינטרנט שאבקת סודה לשתיה היא הדאודורנט הטבעי המומלץ והידידותי ביותר, רכשו את האבקה והם מפדרים בה בקביעות את בתי השחי. מבלי להיות שיפוטיים, חלילה, בחרנו להתמקם בדיוק באמצע הסקאלה והזמנו באינטרנט, ישירות מצפת ובמחיר צנוע במיוחד, את קרם הדאודורנט הטבעי של "הסבון של מיכל".

קיבלנו בדואר קופסונת חמודה, שהכילה קרם לבן בריח סימפטי ביותר, עשוי מחומרים טבעיים והכי חשוב: מבטיח ומקיים. מריחה קלה של כמות מזערית מהקרם (שמכיל חמאת שיאה אורגנית טהורה, סודה לשתיה, קורנפלור, שמני לבנדר, לימון, הדס, רוזמרין ואקליפטוס) סידרה אותנו לכל היום: בלי בערך, בלי על יד, בלי בקושי. לגמרי. עפנו על עצמנו כל היום, מתפננים על ניחוחות השמנים העדינים וחושבים בצער על כל מיכלי הספריי שחיסלנו פעם, ועל תרומתנו העגומה לחור באוזון. אגב, מה באמת נסגר איתו?

דאודורנט טבעי של "הסבון של מיכל" – 24 ש"ח ליחידה (60 מ"ל בצנצנת זכוכית), 59 ש"ח ל-3 יחידות (20% הנחה מהמחיר ליחידה). המצטרפים למועדון החברים יקבלו 10 ש"ח במתנה לרכישת מוצרים באתר.
לפרטים ולרכישה – www.sabonmichal.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה