03 באפריל, 2011

למיה יש מטבח

התבשילים המעולים של "המטבח של מיה" מגיעים מהיום עד אליכם עם שירות המשלוחים החדש "מיה בעיר הגדולה". הכינו את המקרר

הנה זה מתחיל. רגע קטן של חוסר תשומת לב והופ נפתחת שיחת ה-"אז איפה אתם בחג?". לחץ מתון כבר מורגש באזור הקרפיונים בסופר, רשימת המתנות כבר מזמן התחילה להתגבש, יש אווירה של "אין זמן להספיק כלום" באוויר, ובעיקר חוסר שקט (מלווה באלרגיה אביבית). בלי לחכות עוד שניה, הרמנו טלפון למיה בר חיים, הטבחית המדהימה, והזמנו אצלה דבר מאכל טעים ובריא שיחזיר לנו את הפוקוס בחיים. קודם כל להרגיע את הבטן.

מיה שסיימה לימודי בישול ב"קורדון בלו" בצרפת, חזרה לישראל מלאת השראה והחליטה לפתוח גם כאן אצלנו – וליתר דיוק ביבנה – מעדנייה כמו אלו שאהבה לבקר בפריז, בה תוכל להכיר מקרוב את לקוחותיה והעדפותיהם הקולינריות ולהציע להם אוכל מבושל ומוכן להגשה בבית. כך למעשה נולדה לפני 15 שנים מעדניית "המטבח של מיה", שם תמצאו לאורך כל השנה מנות מתחלפות, בריאות ופשוטות, ממטבחים אירופאיים וגם ים תיכוניים, שנותנות כבוד לחומרי הגלם ואפילו מחייכות לילדים (לא תאמינו איך קציצת עוף ותירס או לביבת פיצה יכולות לעשות שלום-בית). לפני כמה שנים החליטה מיה להוסיף בצמוד למעדנייה גם ביסטרו קטן ויפהפה, הפועל במהלך שעות פעילות המעדנייה (בוקר וצהריים) ומבוסס על כל מה שמוכן כעת מאחורי הויטרינה שלה – קציצות בקר עם חצילים ואגוזים, אורז מלא עם תרד וירקות קלויים ברוטב יוגורט, חביתה תפוחה, ריבות ביתיות, כריכים טריים, סלטים מעולים, קינוחים ועוד.

לאחרונה, ולאחר שהבינה מלקוחותיה שעזבו את האזור לטובת המרכז – כי הם פשוט לא יכולים לפתוח סופשבוע בלי הלביבות האפויות, הפשטידות המהממות, הרטבים, צנצנות האגוזים או הממרחים שלה – החליטה מיה להוסיף עוד נדבך למטבח – ופתחה את שירות "מיה בעיר הגדולה". מהיום ובכל פעם שהמקרר ריק, או שנזכרתם כי פגישת ועד בית השבוע אצליכם – אתם מוזמנים להרים טלפון למיה כמה ימים מראש, ולראות איך היא ממלאת את המדפים שלכם בתבשילים ונשנושים מעולים, שאפשר להקפיא, לשלוף ולזלול לאורך כל השבוע, ובעיקר שמאפשרים לנוח ביום האירוח. באתר שלה אגב, כבר מחכה לכם תפריט פסח עם קלאסיקות כמו גפילטע וגיבץ' לצד אלטרנטיבות למריחה על המצה כמו פיצוחים בקרמל חריף מתוק או ממרח חצילים חרוכים על האש. אז אל דאגה, השנה, כשתביאו אתכם לסדר את הקומפוט המנצח של מיה – אף אחד לא ייתן לכם לשבת על השרפרף בלי המשענת.

תבשילים ביתיים – 8.5 ש"ח ל-100 גר', לביבות – 5 ש"ח ליח', קציצות – 8-10 ש"ח ליח'
ניתן להזמין מראש לארוחה של עד 150 איש. שירות המשלוחים מגיע לאיזור המרכז בסופי שבוע (תל אביב, רמת השרון, הרצליה).
לפרטים נוספים – "המטבח של מיה", מרכז מסחרי נווה אילן (קומה שנייה), החרוב 2, יבנה, טל: 08-9426261

מבשלות משהו. "המטבח של מיה"

 

 

מטיאס בקוניאק. "המטבח של מיה"

 

 

בריאות בקערה. "המטבח של מיה"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה