19 ביולי, 2011

למרוח את (פגעי) הזמן

קרם קסמים מבית Origins יעזור לכם להראות כאילו אתם חיים נכון. יאללה, מי לוקח על עצמו לייבא מכולה?

בואו ניגש ישר לעניינים: המצב על הפנים. אנחנו קמים בבוקר, מציצים במראה וכל מה שקופץ לנו לעיניים הם כתמי אדמומיות, פיגמנטציה ושאר מרעין בישין. לא קביל. בצר לנו (שהרי בואו נודה, לטייח את עצמנו במייק אפ על הבוקר זו גזירה שאי אפשר לעמוד בה) פנינו לחברתנו לימור, אולי האישה המטופחת ביותר עלי אדמות (מה אולי? בטוח) שמצוידת בפתרונות קוסמטיים עדכניים בכל שעה. היא הקשיבה בסבלנות ואז אמרה מילה אחת, ששינתה את חיינו הבוגרים מן הקצה אל הקצה: VitaZing.

מדובר בקרם פנים חדש וערמומי במיוחד של חברת "אוריג'ינס" המעולה: מלבד 15 SPF ולחות שמעניקה לפנים אנרגיה וכו' וכו', יש בו טריק משגע: הקרם הלבנבן מתמזג עם עור הפנים והודות לאיזו ריאקציה כימית שהשד יודע מה מקורה, מקבל גוון של מייק אפ טבעי ומכסה בעדינות את כל הפגמים. התוצאה היא מראה עור אחיד ונהדר (הם מבטיחים שתיראי "כאילו את אוכלת נכון, ישנה מצוין ולא מודאגת משום דבר" – והם יודעים על מה הם מדברים!), וכל שנותר לעשות הוא להתאפר בקלילות ולצאת מהבית, רק כדי שישאלו אותך מה עשית כדי להיראות ככה.

איפה הקאטצ'? טוב, השפופרת די קטנה והמחיר די גבוה. לא משהו שיפריע לכם (או לנו) לייבא מכולה או להפיל על החבר הבא שנוסע לניו יורק את משימת היבוא הקדושה. אחרי הכל, ממש לא ברור לנו איך חיינו בלי הדבר הזה קודם. בלוגריות האופנה, אגב, לגמרי בשגעת מהקרם הממזרי הזה, וגם הן, כנראה, יודעות למה. השורה התחתונה: התלבטנו ארוכות אם לגלות לכם, ובסוף החברוּת ניצחה. עשו טובה, אל תגמרו לנו את המלאי.  

קרם פנים VitaZing של "אוריג'ינס" – 35 דולר לשפופרת (50  מ"ל. מתאים לכל סוגי העור.)
להשיג בסניפי רשת Origins בארה"ב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה