21 בספטמבר, 2011

לערסל וחסל

הערסלים של "תלוי באמיר" הכניסו אותנו לנירוונה רצינית ולמנוחה מושלמת

לא כל אחד הוא טיפוס מתערסל. כדי ליהנות מישיבה (או שכיבה, או נדנוד) בערסל צריך להתמסר לעניין, להיות מסוגלים לנקות את הראש ואת הגוף מהאינטנסיביות היומיומית, ופשוט לנוח. זאת הסיבה שאמרנו "נעים מאד" לאמיר גרין בחיוך ספקני על גבול החשדני, שנמחק לנו מהפרצוף ברגע ששקענו בערסל הישיבה שיצר, המצויד בהדום גאוני לרגליים. את מקומה של הספקנות תפסה החרטה: אם היה לנו שכל, לא היינו מגיעים לכפר ויתקין בלי ספר טוב. היינו מתנחלים לנו בתוך הערסל הזה, פותחים בעמוד שבו הפסקנו לקרוא (לפני שבועיים בערך), מתמכרים לנדנוד העדין ומתעפצים לנו בנחת כל הדרך אל הנירוונה.

אמיר, אב לארבעה שעוסק ברפואה סינית ובתזונה טבעית, הקים במו ידיו את "תלוי באמיר" – בית מלאכה לייצור ערסלים – בו הוא מייצר ערסלים וערסלי ישיבה, חלקם ארוגים באריגה אינדיאנית, כולם תפורים ידנית, והם מיועדים לכולם, מתינוקות ועד סבים וסבתות. האפקט מרגיע עד ממסטל, והאמת היא שהיה קשה לשלוף אותנו מתוך הערסל ולהכניס אותנו בחזרה לאוטו. ערסלי התינוקות שלו נמכרים אמנם גם בחנויות אינטרנטיות כמו "בוטן" ו"do-be", אבל כדי להתרשם מכל המגוון, הצבעים והאפשרויות (וגם מסולמות העץ והחבלים הצבעוניים שהוא בונה, שיקסמו לכל ילד/ה) – כדאי להשקיע בנסיעה (מתואמת מראש) למחוזות המוריקים של כפר ויתקין. אל תתעצלו, סעו ותתערסלו: אתם עשויים לגלות ש"נדנוד" הוא בדיוק – אבל בדיוק! – ההיפך מניג'וס.

 

 

ברוכים הבאים לשלוותא. תלוי באמיר (צילום: אמיר גרין)

 

 

פוטנציאל תנומה. תלוי באמיר (צילום: אמיר גרין)

ערסל קטנטנים: 360 ש"ח. ערסל ישיבה עם הדום: 390 ש"ח. "כסא מלך": 450 ש"ח. ערסלים ארוגים באריגה אינדיאנית: 750 ש"ח (ישיבה), 1,500 ש"ח (שכיבה). סולם שלבים צבעוני מעץ: 200 ש"ח. סולם חבלים צבעוני, ריבועי: 550 ש"ח. להשיג ב"תלוי באמיר", כפר ויתקין: http://arsal-green.com/. משלוחים לכל רחבי הארץ (בתוספת 50 ש"ח). פרטים בטל' 050-7511892

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה