24 ביוני, 2010

לראות את האור

טל טפר היא אופטומטריסטית מוסמכת שמגיעה עד הבית, מתאימה משקפיים בהתאם לסביבת המחייה ומחזירה לאנשים את החוש הכי נחשק ואת היכולת לצאת לטייל בקניון

כבר הרבה זמן יש לנו חשד שבחרנו במקצוע הלא נכון. התחושה מתחזקת בעיקר כשאנחנו נתקלים באנשים הנראים ממבט ראשון כאחד האדם, אבל הצצה קטנה בכרטיס הביקור שלהם מוכיחה כי מדובר בקדושים של ממש. קחו למשל אחיות סיעודיות, מנתחי מח, אנשים שבודקים על עצמם מצנחים, אינסטלטורים (שהאחרון שהיה בבניין שלנו ראוי לפרס ישראל על מה שהוא עבר), ושאר בעלי מקצוע שבלעדיהם אנחנו שום דבר. וכששמענו במה עוסקת טל טפר בכלל חשבנו להפיק עליה סרט דוקומנטרי.

טל היא אופטומטריסטית מוסמכת מטעם משרד הבריאות, שמציעה בשלושת השנים האחרונות שירות מיוחד: טל מגיעה עד בית הלקוח עם קליניקה ניידת לבדיקת ראיה, ומתאימה מסגרות ועדשות לסביבה הטבעית של כל אחד, למרחק הישיבה מול מסך המחשב, מרחק הצפייה בטלוויזיה או מרחק הקריאה במיטה. עד כאן, נשמע כמו שירות מותרות מפנק למדי, אבל כשסיפרה לנו טל מי הלקוחות הקבועים שלה, הבנו שדווקא מדובר יותר בשליחות. טל היא תשובה לאנשים שלא מסוגלים לצאת מהבית, מהמיטה, או אפילו ללכת, ומצליחים בזכותה לחזור לראות ולתפקד – לפעמים לאחר שנים של טשטושי ראייה, פזילה או כמעט עיוורון.

טל נחשפת להמון מקרים קשים ומרגשים במהלך עבודתה, כמו לדוגמא אישה קשישה, שזמן רב לא תקשרה עם סביבתה ולאחר בדיקה מיומנת ועדינה, הבינה טל כי במשך שנים היא הרכיבה משקפיים שבעצם אינם שלה, וכנראה התגלגלו לידיה בטעות במהלך שהותה בבית חולים סיעודי. בביקורה הבא חזרה אליה טל עם משקפיים במרשם הנכון והמתאים לה ביותר, ולאחר מספר ימי התרגלות דיווחה בתה כי אמה לא רק חזרה לראות מצוין אלא גם החלה לתקשר שוב, לצפות בטלוויזיה ולצאת מהנתק בו היתה שרויה זמן רב.

טל שעומדת בקשר עם חנות בעלת מבחר מסגרות רחב, יכולה לספק ללקוחותיה את כל המותגים המובילים, אך גם מציעה מסגרות פשוטות ונוחות למי שאינו מחפש סגנון ספציפי. ברגישות, סבלנות ומקצועיות טל מזמינה אתכם להעניק מתנה נפלאה לכל מי שכבר כמעט ויתר על הזכות לראות.

אם עד עכשיו חשבנו שהג'וב המספק בעולם שייך למי שטועם גלידות למחייתו, יש לנו תחושה שדווקא עם אנשים כמו טל – העולם שלנו נראה הרבה יותר טוב.

ביקור אופטומטריסטית עד הבית – 300 ש"ח (חינם במקרה של רכישת משקפיים), השירות ניתן בעיקר באזור המרכז
לפרטים נוספים – טל טפר, טל': 052-3223516, [email protected]
, www.optica-ad-habait.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה