17 באוקטובר, 2012

לרקוד עם רקדנים

המופע "סשן" של להקת בת שבע עורר בנו מחשבות אהבה על הלהקה הוותיקה

לרגל אירוע מיוחד במינו יצאנו לערב מושקע שכלל הופעת מחול וארוחת ערב. קלאסיקה. כבר בתחילת הערב, עם הגעת הרקדנים לאולם, ניחשנו שמתבשלת לה כאן המלצה רותחת על חוויית מחול אולטרה מרגשת/מטלטלת/מהנה/ממלאה/מעוררת מחשבה/מעוררת תיאבון (סליחה, לא אכלנו צהריים).

המופע – "סשן" של בת שבע (כוריאוגרפיה : אוהד נהרין, מוזיקה: דיג'יי גיא שומרוני) – היה אחד מרגעי העונג התרבותיים שלנו – גם בגלל המינימליזם שלו והמרכיב הלא צפוי שבו, וגם בגלל העושר התנועתי והרקדנים המדהימים אחד אחד (להתחתן עם כולם ולא להפסיק להתפעל מהשוני המבורך ביניהם, מהאפשרות להיות רקדן כזה או כזה או כזה, מהמסירות, המקצועיות, הבגרות והיכולות המרשימות עד מאד מאד).

במופע חומרים תנועתיים מוכרים מהעבר הנהריני של הלהקה כשהרקדנים רשאים לעשות בהם כרצונם בזמן אמת (הם בוחרים מתי ועם מי ככל העולה על רוחם ובלבד – להישאר זמינים לחלל ולשאר חברי הלהקה). התוצאה המתקבלת עשירה ומעוררת מחשבה. כל פעם שונה מקודמותיה. אהבנו כל רקדן ורקדנית, ומיד עם תחילת המופע כבר בער לנו לעמוד ולמחוא כפיים.

גם המוזיקה שמנוגנת לייב ריגשה ומלאה את החלל ואת ארבעת חדרי לבנו.

וכמובן, כמו תמיד, אחזה בנו תחושת גאווה לא נורמלית – איזה כיף שבתוך המרק הרותח שלנו יש דברים מופלאים שכבר שנים הולכים איתנו ואנחנו הולכים איתם.

להקת בת שבע לנצח.

המופע סשן, להקת בת שבע – 70-90 ש"ח
אולם ורדה, סוזן דלל – כרטיסים דרך האתר

צילום: גדי דגון

 

עושר תנועתי. "סשן", בת שבע


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה