21 ביולי, 2010

להלביש את האור

מנורה בצורת שמלה עדינה התלויה על קולב מכניסה אווירה אוורירית וקלילה לכל חלל

אומרים שהדרך הכי מהירה להרגיש בבית, היא בעזרת תמונות וגופי תאורה. כמעט לא משנה מה תתלו על הקיר (חוץ מהלונגי ההוא מסיני) או בעזרת מה תאירו את החדר (חוץ ממנורת הלבה ששמרתם מהבר מצווה) – ובשנייה אחת גם מסדרון אפלולי בדירה מחולקת יכול להפוך להול חמים ומזמין.

 

ולראיה – זוג חברים שלנו שעבר כבר לפני שנה לבית חדש, ממשיך להתעלם ולדחות את סוגיית גופי התאורה, מה שאומר שבכל פעם שאנחנו באים אליהם – המטבח מרגיש כמו חדר חקירות ובסלון יש תחושה אברבנלית עמומה. כדי לפתור את הדילמה הצענו כי ימהרו לרכוש את מנורות השמלה היפהפיות של סטודיו Rose & Bloom, שמכניסות אור לכל חלל – גם בלי להתחייב לפלס ודיבלים.

גילת בלום ולימור רוזנר מוג'ה המעצבות, האדריכליות ובעלות הסטודיו המוכשרות (שאחראיות בין השאר לפינות מופלאות ששמנו עליהן פה עין כבר מזמן כמו "Olia", "בית בנמל", סניפי "נעמה בצלאל" או החנות של "טורנובסקי") הוציאו לאחרונה קו מנורות אווירה מיוחד. המנורות מורכבות מבתי נורה ממתכת שהולבשו עליהם גזרות שונות של שמלות נייר שקופות, המונחות על גבי קולב עץ במראה עתיק (שהבנות מייצרות בעצמן), אותו ניתן לתלות בכל מקום שתרצו – על הקיר בעזרת מסמר פשוט, על וו בדלת ארון הבגדים שלכם, או סתם על מתלה המעילים בכניסה לבית.

קולקציית השמלות מורכבת משש דוגמאות והדפסים שונים שעיצבו לימור וגילת, כך שניתן לרכוש יותר משמלה אחת, להסיר בקלות מהקולב ולהחליף מתי שמתחשק. את כל היופי הזה תוכלו להשיג בגלריה הממוקמת בקדמת הסטודיו המרהיב שלהן במתחם "נגה" שביפו, ולשנע כמתנה מקורית לקרובים בחו"ל, להפתיע את אחיינית בת המצווה, או סתם לייצר על הקיר גרדרובת שמלות מדליקה.

החברים שלנו בחרו אחת שנראית כאילו זה עתה סיים חייט לשרטט גזרה חדשה לקיץ (בתמונה), תלו מיד בסלון כיצירת אמנות לכל דבר וסגרו במכה אחת גם את עניין התמונות וגם את התאורה. כאב הראש הבא: שטיח.

 

מנורת-אווירה – 415 ש"ח (63X100 ס"מ, ניתן לרכוש מספר שמלות שונות)
להשיג בסטודיו "Rose & Bloom", סגולה 8, יפו, טל': 03-5279175, [email protected] ,www.roseandbloom.net

[PSGallery=yutx7ep10h]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה