12 באפריל, 2011

מארקי מארק

עדי שבת לא מאמינה למזלה הטוב: מארק רונסון החתיכי מגיע היום להופעה בישראל, ולא סתם - אלא לעמדת הדיג'יי

לא מעט שיתופי פעולה מסחריים יצרו בשנים האחרונות הזדמנויות לייבוא מוזיקאים שספק אם היה אפשר להביא ללא התמיכה הכלכלית הנ"ל. היום, (שלישי,12.04.11) אנחנו זוכים לעוד אחד מהאירועים הללו, כשהפעם החליטה חברת XL להביא לנו לא אחר מאשר את האיש והשיק, מארק רונסון, במסגרת תחרות פרסי הלילה שמשיקה החברה. ככה יוצא שאחד המוזיקאים הלוהטים ביותר בשנים האחרונות, שהפיק כמה מהקלאסיקות היותר חשובות ופופולריות במוזיקה של העשור החולף, כמו למשל האלבום הראשון של לילי אלן והאלבום האחרון של איימי וויינהאוס (מיד לפני שזו החליטה שאובר-דוז על סמים ואלכוהול הוא הפסקול המועדף עליה), מגיע לארץ.

ההפקות של רונסון, שמצטיינות בסאונד וינטג'י מהמם וטביעת אצבע ייחודית, עשו היסטוריה מבחינת מכירות (הכוונה למליונים) והייפ, וגרפו כל פרס אפשרי כולל הגראמי הנחשק. באופן לא מפתיע למוצאו היהודי, זו לגמרי לא תהיה הפעם הראשונה של הבחור בישראל, שהרי לפני שנתיים הגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות של אלבומו הראשון והמעולה, וגרר התעלפויות ומפלי הערצה גאלור.

רונסון, שסטייל הוא שמו השני, שחרר השנה את אלבומו השני בהצלחה מרובה, והוא ממשיך לחזק את מעמדו כאייקון תרבות חסר מנוח. אבל מה שלא כולם יודעים על מר רונסון ההורס, זה שאת דרכו המוזיקלית הוא התחיל מאחורי עמדת הדי ג'יי, המקום הסקסי בעולם להיות בו, וזה בדיוק המקום שאותו הוא הולך לתפוס בביקורו הנוכחי. למזלי הרב, כבר יצא לי לשמוע ולחזות בפלא המוזיקלי, מסובב על גלגלי הפלדה (זה היה לפני כמעט שלוש שנים במשחק הפולו השנתי של מלכת אנגליה, והחוויה נצרבה עמוק בזכרוני) ואם לשפוט על פי מה שהלך שם, צפוי לנו ערב כיפי במיוחד.

את הרונסון יגבו המקומיים והלא פחות כשרוניים חיים לרוז והסאונדסיסטם שלו, שיארח את הזמרת המדהימה ריף כהן, ודי ג'יי יוגו, מהצעירים והמבטיחים שיש לנו בארסנל המקומי. אחד השירים הטובים מאלבומו החדש נמצא כאן, וככה זה נראה כשהוא מחליט לתפוס את העמדה.

מארק רונסון בישראל – XL Nightlife Awards Launch Party: Mark Ronson – מחירים נעים בין 90-120 ש"ח (מספר הכרטיסים מוגבל)
שלישי, 12.04.11, מועדון TLV, התערוכה 3, נמל תל אביב, פתיחת דלתות: 22:00, מכירה מוקדמת באתר www.misterticket.co.il, וגם ב"אבו דאבי" (קינג ג'ורג' 81, תל אביב); "מיכה טרוניקס" (בן יהודה 28, תל אביב);
"אורטגה" (תל אביב צפון, טל': 052-3250077); אוניברסיטת תל אביב (טל': 0528263290, גילי); יבגני, טל': 050-3283838; מיקה – 054-7799339

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה