13 בינואר, 2022

המבוא למדעי הבוקה

יעל אסף, שוזרת פרחים אמנותית, הקימה את "האקדמיה לפרחים" כדי לאפשר גם לכם לרכוש מקצוע מבוקש ופורח, למלא את הבית והחיים בפרחים הכי יפים ונכונים ולקלוע זרים שתמיד קולעים. בואו ללמוד שזירה ברמת שירה

זלמן שזר! ללמוד איך לשזור בעצמכם כל זר שבעולם, "האקדמיה לפרחים" של יעל אסף

אם אף נוטע חרוץ ורך לא שב אליכם בימים אלו מהגן עם שתילים נבולים ויצירות שעשויות מפפאיה מיובשת וחרובים מתפוררים – ייתכן ואינכם מודעים כלל לעובדה החמודה שהחג הכי ירוק ומרענן בפתח. אלא אם כן, אתם יעל אסף, שחוגגת חג לפרח, חג ליער, חג לכל אילן – כל יום בשנה. במקרה ואתם לא – טוב תעשו אם תירשמו לקורס המלא ב"אקדמיה לפרחים" שהקימה. עד ט"ו בשבט – אתם עם BA בשזירת גיבסניות:

יעל שנהגה להעניק מתנות אישיות לחברים מעשה ידיה, הרגישה שתחום העוגות והמתוקים מעט חוזר על עצמו, וחיפשה את הדבר הבא. צפייה בהדרכות מחו"ל כיצד לשזור בעצמך זרי פרחים – שינסה אותה להתחיל להעניק סידורי פרחים ששזרה בביתה. התגובות הנלהבות שקיבלה, כולל חברים שביקשו לרכוש ממנה זרים – הובילו אותה למכור סידורים בעיצובה, כבר בגיל 18. כעבור 4 שנים ואינספור שושנים, החליטה לעזוב את תחום הפרסום בו עבדה, להעמיק בתחביב המלבלב ונסעה ללמוד שזירה אמנותית בבריטניה. שם התמחתה באפקטים מתקדמים, שילובים עכשוויים ושלל טכניקות מקצועיות. כששבה לארץ, קיבלה הסמכה בקורסים מקומיים והפכה לשוזרת אמנותית שמציעה סגנון חדשני ומרענן בעולם הפלוריסטיקה בישראל.

תקופת הקורונה שקרקעה את כולנו בבית, עזרה ליעל – דווקא לייעל את המצב: כך שבזמן שאתם החמצתם עוד מחמצת, יעל הבינה שיש המון ידיים פנויות שמחפשות תעסוקה ואולי אף מקצוע חדש. כך החליטה להנגיש את הידע שצברה והקימה את "האקדמיה לפרחים" – צילמה עשרות שיעורים מגוונים ושזרה מהם קורס אונליין מעניין ונגיש לכל אחד ואחת, שיהפוך גם מי שמעולם לא החזיקו סביון ביד – לפרחנים מקצוענים.

עם ההרשמה לקורס, תגיע אליכם ערכה עם ציוד וכלים מקצועיים לשזירה. בהמשך, תתבקשו לבחור בחנות הפרחים הקרובה אליכם זנים ומינים לטעמכם, ואז לצפות מכל מסך שנוח לכם באחת מ-24 הסדנאות שפיתחה במגוון נושאים וברמת קושי מתקדמת, החל מהזר הכי בסיסי – ועד שזירות לסט צילומים. יש כאן סדנה לסידורי פרחים לחתונות, לימי הולדת, לחיי הבית או כאלו שמרימים אולמות ענק. יש טכניקות מאחורי קלאסיקות כמו זרי כלה בספירלה, זרי דש לחתן, זרים על ספוג ועטיפת זר בשיטה קוריאנית מסורתית. ויש כמובן את הטרנדים החמים בתחום: סידור פרחים בקופסא, זרי ראש בסגנון בוהו-שיק, מסרקיות, קשתות פרחוניות ועוד.

בצד התיאורטי, יעל מוסיפה פרק על טיפול ובחירת הפרחים הכי יפים ונכונים (בפעם המאה – זה קאלה והשני זה שושן צחור!), כולל שילובים חדשניים ועוד אקסטרות לנרשמים (כמו איך שוזרים פרחים ושוקולדים או מדריך הפרחים המלא בעברית). כך שתדעו לבסוף לפתח יד שוזרת משלכם, לזהות איזה זר קולע לכל איוונט, מי הירק שגונב את כל הבוקה ומי החרצית המצויה הכי רצויה.

לאורך הדרך, יעל מעניקה ליווי אישי ומשוב מקצועי, עד להגשת עבודת גמר וקבלת תעודת סיום. זה אומר שתוך זמן קצר ולגמרי בקצב שלכם מהבית – תוכלו לצאת עם תיק עבודות שיכניס אתכם לתחום בכל דרך שתבחרו: משזירת זרים בבית, דרך פתיחת חנות פרחים משלכם (חלום!), הפעלת דוכני שזירה באירועים ועד השתתפות בהפקות מבוקשות. אתם תחליטו עד לאן התחביב הזה יכול לפרוח.

קדימה – אם בשביל להוסיף צבע ושמחה בבית, להרים פעילות חגיגית, לעבור לענף ירוק יותר בחיים, או סתם כי בא לכם להפתיע ביום הולדת לאילן עם זר שיקטוף את כל המחמאות – הירשמו ל"אקדמיה" וצאו מאסטרים בליזיאנטוסים, דוקטורנטים בסוקולנטים ודיקאן של כל הגן.

"האקדמיה לפרחים" של יעל אסף – קורסים אונליין לשזירת פרחים אמנותית. קורס שזירה לימי הולדת ולאירועים – 590 ש"ח, קורס שזירה מקצועית מלא – 1,350 ש"ח
להרשמה – בחנות האונליין ובאתר הרשמי, פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

 

 

 

 

מתחביב מלבלב – למקצוע פורח. "האקדמיה לפרחים" מחכה לבוקה שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה