12 בפברואר, 2015

מבצע סבתא

נטע טסלר, מעצבת רהיטים בטכניקות קשירה, וענבל יצחקי, מעצבת תיקי מחשב אלגנטים, הן גם נכדות לסבתות-אחיות. לכבודן, יצרו קו אביזרי טקסטיל משותף, יצירתי ואקולוגי. איזה נחת!

כל מה שקיבלנו מסבתא בינתיים מסתכם בבוהן עקומה ברגל ימין (סבתוש, תשאירי בירושה את נעלי הבריאות עם הספידה, סבבה?). אבל יש כאלה שקיבלו בדי.אנ.איי הרבה יותר: ענבל יצחקי ונטע טסלר, הן נכדות של ריטה ופרידה (בהתאמה), אחיות לבית גולדנברג שנהגו להפגיש את הבנות הקטנות ולגדל אותן בין בדים, מסרגות וכדורי צמר. משהו מכל זה כנראה עבר במשפחה וברבות השנים הפכו ענבל ונטע למעצבות מוצר ואשפיות טקסטיל ממולחות, כל אחת בסטודיו משלה:

נטע היא בוגרת מח' טקסטיל בשנקר, שיוצרת בשנתיים האחרונות אלמנטים לבית בטכניקת קשירה ייחודית ובמראה של סריגת אוברסייז ענקית. תחת המותג שלה KNOTS, תוכלו למצוא כריות ישיבה או הדומים, שרפרפים או כריות נוי, כולם מבדים נעימים שנכרכו בטבעות עץ בעבודת יד מרשימה, והיינו שמחים לשים בכל פינה בסלון. ענבל, שסיימה מח' עיצוב תכשיטים בשנקר ובעלת מאסטר בעיצוב מ"Creative Academy" באיטליה – החלה את דרכה כמעצבת אביזרי טקסטיל מאוירים למותג הנושא את שמה. בשנה האחרונה, ולאחר ששמה לב כי נשים סוחבות מחשב בתיקים מסורבלים למדי, נולד קו HOME WORK המציע תיקי מחשב אלגנטים מטקסטיל איכותי (ללא שימוש בעור), שמתאימים לכל היום – מישיבת הנהלה ועד מרתונים בגינה. התיקים עשויים מבדים עמידים, עם הדפסות משי עדינות בעבודת יד מבחוץ וחלוקת תאים מושלמת מבפנים. מאחורי כל כיס ופתח הושקעה מחשבה שתבטיח לכם שליפה מהירה ותעשה סוף לחפירות בשק חסר הצורה שאנחנו גוררים על המדרכה.

מפגש מקרי בין נטע לענבל הוביל לשיתוף פעולה ואירוע מרגש שייערך מחר (שישי): Rita & Frida Textile Project הוא קו משותף לאביזרים, תכשיטי טקסטיל, סימניות וכרטיסי ברכה לוולנטיינ'ז – שפיתחו ועיצבו שתיהן יחד מחומרים, בדים ממוחזרים וסקיצות שצברו כל אחת לחוד. לצד האקססוריז שמוקדשים לסבתות כמובן, תמצאו באירוע מחר גם את התיקים והרהיטים היפים, ותוכלו להחליט מקרוב איזו נכדה עושה יותר נחת. שיינע מיידלעך!

 

"פרויקט הטקסטיל של ריטה ופרידה" – שרשראות טקסטיל, צמידים, סימניות וברכות – 15-79 ש״ח (אביזר מתנה בכל רכישה של תיק / רהיט)
מחר (שישי, 13.2.15), 10:00-15:00, רח' בעלי התוספות 5, שוק הפשפשים, יפו.

התיקים של ענבל יצחקי – לאחר 30% הנחה באירוע – 429-510 ש"ח, או בתיאום טלפוני: 054.6714678
הרהיטים של נטע טסלר, סטודיו KNOTS– לאחר 10% הנחה באירוע – 310-1,341 ש"ח, או בתיאום טלפוני: 052.3586326

 

בד בבד. אביזרי "פרויקט הטקסטיל של ריטה ופרידה"



השולפת המהירה בגינה. התיקים של ענבל יצחקי (צילום: יונתן חיון)



קיס מהכיס. התיקים החכמים של ענבל יצחקי



קשורים לזה. כרית ישיבה של סטודיו KNOTS

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה