25 ביולי, 2010

מהדורת יומן

מתוך געגועים עזים לתקופה שבה עדכנו ביומן שלנו פגישות בלי לשלוח בטעות סמיילי למוסכניק שלנו, רכשנו אחד יפהפה מעור שעיצבה רויטל נחמיאס-יערי. עכשיו אנחנו סוף-סוף יודעים בדיוק מתי יוצאים החגים

כל סוף השבוע הסתמסנו, החלפנו סטטוסים בפייסבוק, אפילו דחפנו שיחת ועידה אחת ביום שישי בבוקר וקשקשנו בסקייפ עם חברים שהחליטו שבניו יורק יותר מגניב (מוזרים). אבל לקראת ערב כבר התחלנו לחוש סחרחורת קלה. למען האמת אנחנו לא כאלה טיפוסים טכנולוגיים, ואף פעם לא היינו. אנחנו מיישרים קו עם מה שקורה כי זה צו השעה, אבל אנחנו לא במיוחד נהנים. ובעיקר – מתגעגעים כמו אחרונת הדודות לימים שלפני הולדת האפליקציה בהם קבענו עם חברים מתחת לבית, חזרנו הביתה ושאגנו "מישהו חיפש אותי?!?!?", וכמובן שרבטנו כל מיני דברים ביומן אישי.

השבוע, מתוך געגועים עזים ליומן שכזה ובאווירת פסטיבל חזרה ללימודים, נזכרנו ברויטל, שמתמחה בכריכת ספרים, אלבומים ויומנים כבר 17 שנה בסטודיו המיוחד שלה "אומנויות הספר והנייר" (ממנה אף הזמנו לפני שנים אלבום חתונה מהמם עבור זוג חברים קרובים שהתחתן).

יומני העור החדשים שהיא מציעה (בסדרת מצומצמת) עברו צביעה טבעית, ניתנים למילוי חוזר אצלה בסטודיו או באופן עצמאי, ובתוך כל אחד מהם תמצאו כיסים מעובדים מכותנה או פשתן וגם מקום להוספת מחברת. בסדרה מספר דוגמאות – יש מצוירות, יש חלקות ואלגנטיות, יש עם כריכה רכה, עם קשה, יש יומנים גבריים, יש נשיים, יש גם וגם, ויש אחד שאהבנו במיוחד עם הדפס פרחוני מקסים ומשמח.

מיהרנו עם אותו פרחוני בהתרגשות הביתה, העברנו לתוכו את כל הפגישות שכתבנו מאחורי קבלות מהסופר ומספרי טלפון שנמרחו לנו על היד, לא שכחנו לבדוק מתי בדיוק יוצאים החגים וגם עוד כמה זמן נשאר עד יום ההולדת הבא (ומה הסיכוי שנספיק לרדת עד אז חמישה קילו. התשובה: קלוש).


יומני עור – 420-95 ש"ח (יומן "הפרחים" – 17X25 ס"מ, ניתן למילוי חוזר)
להשיג בסטודיו "אומנויות הספר והנייר", רמב"ם 10, רעננה, טל': 09-7454704, או 052-2203771 (רויטל), zmanlesefer.blogspot.com, וגם ב-"סיפור פשוט", שבזי 36, נווה צדק, תל אביב, טל': 03-5107040

[PSGallery=102k1e40px]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה