29 ביולי, 2014

מהפכה על האף

המשקפיים של מיכאל צינובסקי יעשו לכם רפורמה קטנה בפנים. השינוי מתחיל על האף

העניין עם משקפיים הוא כזה: אם אתם לא צריכים מרשם – זכיתם! קיבלתם חיים קלים בהם תוכלו להחליף לוק בלי לעשות עניין ולהחליט שהיום אתם ג'יימס בונד, מחרתיים אלטון ג'ון ובסופ"ש נופר מהאח מהגדול. אבל רק אוכלוסיית המשקפופרים האמיתיים מבינה את המשמעות של להתחייב לזוג אחד, עיקרי, בלעדי ועל זמני, שעדיף שלא יימאס עד שהמספר גדל (או עד שאחד הילדים מחליט שנשבר לו – ולשבור לו). כדי להבטיח לעצמכם לא ליפול בקטע הזה – לכו על אחד הזוגות של Reforma eyewear ואתם מסודרים. על עיוור.

אחרי תואר ראשון בעיצוב תעשייתי בבצלאל (והשני בדרך), אפשר לומר בבטחה שמיכאל צינזובסקי, הבעלים והמעצב הראשי של "רפורמה", יודע מה הוא עושה. ובעיקר כשמדובר בעיניים שלכם. כשהוא ניגש לעצב זוג חדש, מיכאל לוקח את הידע שצבר, מתבל בהשראת עבר ואסכולות ישנות, מוסיף טוויסט עתידני ומייצר משקפיים אוונגרדיים, לא שגרתיים ומשופעים בעבודת יד רגישה ואנושית. כל מסגרת נעשית ממש כאן מתחת לאף שלנו (או מעליו) בסטודיו שלו, מחומרים כמו עץ אגוז אמריקאי, פליז או פלסטיק צבעוני (במדפסת תלת מימד) תוך הענקת טאץ' אישי וגימורים עדינים. כשהוא דוגל באקספרמנלטיות ועיצוב לא שגרתי, מצליח מיכאל להמציא דגמים חדשים ללא קשר לעונה, מגדר או טרנד, להתנסות עם צורות אוונגרדיות ובכל זאת להישאר קלאסי, לשחק עם חומרי גלם וטכניקות חדשות, ובגדול – לפרוץ מסגרות (משחק מילים, מישהו?). יש אצלו זוג היסטרי עם זוויות חתוליות, יש אחד שמשלב מוטות עץ וגשר-אף מתכתי (בא לנו!), יש מסגרות בסגול או ירוק זרחני אם אתם ראש טוב, ועוד מיני דגמים קוליים שהעין שלכם עוד לא ראתה, באחריות.

כל עוד אין שינוי בתחומים אחרים, עשו לעצמכם לפחות רפורמה אחת קטנה על האף וצאו לסנוור קצת. מגיע לכם.

משקפי ראייה ושמש של Reforma Eyewear – בין 250-790 ש"ח
להזמנות ופרטים נוספים – עברו לעמוד הפייסבוק, [email protected]

קרדיטים לצילומים:
צילום: דדה אליאס; דוגמנים: פז שמידר, גיל נרגסי; נעליים: עודד ארמה – Arama; בגדים: אלירן נרגסי – Eliran Nargassi; משקפיים: מיכאל צינזובסקי – Reforma Eyewear

 

אתה יפה, את יותר. מסגרות השמש של רפורמה



יותר קול מפונזי. מסגרות השמש של REFORMA



 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה