03 במרץ, 2014

מה האמייל שלך?

מותג כלי האמייל הבריטי האייקוני "פלקון" נוחת בחנות התל אביבית "תמה", ואנחנו כבר שוקדים על ארוחת פיש אנד צ'יפס שתוגש, כמיטב המסורת

יש פינות בחיים שלנו שבהן אנחנו ממש מקפידים להיות אולד סקול: אנחנו מכינים סנדביץ' עם קוטג' לעבודה, אנחנו מתמידים בכתיבת ברכות שנה טובה ואנחנו שומעים דיסקים בקומפקט דיסק במטבח, בזמן בישולי שישי. ולכן כששמענו ש"פלקון" – חברת כלי האמייל הבריטית, שנוסדה ב-1920 מגיעה ארצה, הבנו שזה הזמן לאמץ לחיינו עוד מוטיב אולדסקולי משמח.

כלי האמייל האיכותים של "פלקון" הם שם דבר ומעבר למראם הקלאסי והמצודד, ניחנו בפלוסים נוספים רבים. מלבד ההגשה והאכילה מהכלים הנאים, אפשר לבשל בהם מעל הכיריים ולאפות בהם בתנור, הם עמידים בחום וברטיבות וניתן להכניסם למדיח הכלים. התכונות הייחודיות של האמייל הן תוצר של הליך בו פורצלן התמזג אל פלדה עבה, והוא גם שמעניק להם בנוסף חלקות ועמידות בפני כימיקלים.

ואם כל זה לא שכנע אתכם שמדובר בסמל סטטוס מטבחי, נגלה גם לכם מה שציפור קטנה לחשה לנו – ג'יימי אוליבר משתמש גם הוא בכלים של  "פלקון", ומה שטוב בשביל "השף העירום" טוב גם בשבילנו!

המוצרים הקיימים בחנות כוללים בין היתר סט של 4 צלחות, סט של 5 קערות ומסננת, סט של 6 תבניות אפייה והגשה, קנקני תה ומארזים של מאגים.

לסיכום – לנו הכלים האלה גורמים להרגיש קצת כמו על סט של הצגה, ובינינו אין כמו רגעים קטנים בהם אתם לרגע מרגישים בחיים של אחרים.

 

טווח המחירים: 425 – 59 ש"ח; להשיג בחנות "תמה"; רחוב קריית שאול 20, תל אביב; טל: 03-6442356; לפרטים נוספים – דף הפייסבוק

קלאסיקה בריטית. צלחות של פלקון

 

 

תה וסקונס מישהו? סט קערות הכנה של פלקון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה