19 ביולי, 2010

מה היה בי, מאיה

הדיסק של המוזיקאית מאיה איזקוביץ גרם לתמר פונו להתאהב בקלות

דיסק הבכורה Safe & Sound  של היוצרת והזמרת מאיה איזקוביץ הגיע אלי במקרה. ידיד שלי, חובב מוזיקה מושבע ורווק עוד יותר מושבע, נתן לי את הדיסק בדרך אגב ואמר, "קחי, כמו שאני מכיר אותך את תאהבי אותה, היא גדולה", אמר והלך לעוד בליינד דייט בחוסר חשק מופגן.

 

בין החיים, העבודה, דניאל שחגג שנה, הזוגיות שנבנית והזמן שתמיד חסר לי, הדיסק נסע איתי בתיק איזה שבועיים ובכל פעם שהסתכלתי עליו הרגשתי חייבת. מדי פעם נתתי לו מבט מלא אשמה שמקופלת בו הבטחה שקטה וסודית שאומרת בלי מילים "אל תכעס עלי, אני רוצה מאד לשמוע אותך, בקרוב- טוב?".

 

הבקרוב הזה הגיע באיזה בוקר לחוץ, כשדחפתי אותו למערכת באוטו תוך כדי שאני מתניעה, יוצאת מהחניה, מחפשת את הטלפון הנייד ומתעצבנת על הצפצוף שצועק עלי שטרם חגרתי חגורה. הגעתי לרמזור הראשון ואז פתאום שמעתי אותה, את מאיה, שואלת בקול הכי נכון ובאנגלית מושלמת "Is It Alright?". השיר ממשיך ואני מתמגנטת למילים, לביצוע, לעיבוד היפהפה, והופ הנסיעה נגמרת לי מהר מדי. אני נשארת בחניה עוד קצת, המנוע דולק והשירים מגיעים בזה אחר זה מרגשים ונוגעים. צדק הרווק המושבע, אני מאד אוהבת והיא באמת גדולה.  אח"כ מגיעים איזה שבועיים שאני והדיסק לא נפרדים, אני עולה איתו הביתה ומורידה אותו לאוטו וחוזר חלילה, כמו איזה טינייג'רית מכורה אני שומעת שוב ושוב את 11 השירים באנגלית ואחריהם את ארבעת השירים בעברית שחותמים את האלבום.

 

בשלב הזה אני כבר מחפשת הופעה שלה, מוצאת אחת  בסלונה ביפו, הולכת לשמוע אותה ונהנית מכל דקה. בקיצור מומלץ בחום, הדיסק, ההופעה, שניהם ביחד וכל אחד לחוד, היא באמת גדולה ואני  חושבת שהיא הולכת להיות ענקית.

 

Safe & Sound, מאיה איזקוביץ – 40 ש"ח

להשיג באוזן השלישית (קינג ג'ורג' 48, תל אביב) ובדיסק סנטר (דיזנגוף סנטר תל אביב)

ההופעה הקרובה תתקיים ב-07.09.10 בשעה 22:00 בלבונטין 7 בתל אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה