21 באוקטובר, 2009

מה קשור

שמיכת הקשירות של רויטל גלר הקסימה אותנו כל-כך עד שהתחלנו לתכנן איך גם אנחנו נסחבים עם השמיכי שלנו ממקום למקום בלי שיכריחו אותנו להיגמל

לא מעט מבוגרים נוהגים להתנשא כשהם רואים ילד קטן שנצמד למוצץ, לבובה או לשמיכה המדובללת שלו. "תצטרכו להפסיק עם זה מתישהו", הם מטיפים להורים הנבוכים. "אחרת תצטרכו לשלוח אותו עם הסמרטוט הזה לבקו"ם, חה-חה". בעודם משחררים את ההלצה הטרחנית הזאת, הם מציתים עוד סיגריה, בודקים מיילים באובססיביות ומצהירים שהם "חייבים איזה קפה". כולנו כאלה: מגלים מודעות עצמית מינימלית וסלחנות מקסימלית כלפי ההתמכרויות של עצמנו, אבל באמת ובתמים – מה יותר מתוק ומעורר הזדהות מפעוט שגורר את השמיכוּנה שלו לכל מקום?

המעצבת רויטל גלר הקימה את סטודיו "אמה", בו היא מעצבת מוצרי ילדים ותינוקות מחומרים טבעיים שיחזירו לילדינו את הרכות והחום של פעם. העיצובים של סטודיו "אמה" עשויים מכותנה אורגנית מאושרת, שגודלה ללא שימוש בכימיקלים ובחומרים סינתטיים, ומיוצרים על ידי עובדי "אשת" – ארגון לשיקום תעסוקתי של פגועי נפש. בין המוצרים אפשר למצוא קוביות משחק מבדים אורגניים, שקי שינה חורפיים וחיתולים אורגניים המשמשים גם ככיסויי הנקה. אבל הכי הקסימה אותנו "שמיכת הקשירות", ותוציאו לכם מיד את האסוציאציות המלוכלכות מהראש. מדובר בשמיכה קיצית מ-100% כותנה אורגנית, שסביבה המון קשרי בד רכים ונעימים שמספקים לעולל תעסוקה ומרגיעים אותו. השמיכה מפנקת וצבעונית, גדולה (70X70 ס"מ) ומתאימה לטיול בעגלה ולמעמד של קבע במיטה, ויש גם גרסת חורף שעשויה מפוּטר 100% כותנה. ולא פחות חשוב: את השמיכוּנה הזאת אפשר לייבש במייבש כביסה, מה שקריטי במיוחד כשנפשו הרכה של הילד נקשרת בה, והשוקו נשפך עליה רגע לפני שעת ההשכבה. אם בדיוק חיפשתם מתנה מנצחת לתינוק שיקר ללבכם – מצאתם את האחת והיחידה שתלך איתו עד לבקו"ם.

שמיכת קשירות קיצית/חורפית של סטודיו "אמה" – 100 ש"ח
לפרטים נוספים – רויטל, טל': 052-2795409

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה