29 במאי, 2010

מור ולבונה

מור אורליק, משחזר רהיטים ביום ואמן בלילה (וביום), עוזב לאמסטרדם ומוכר את כל העבודות שיצר עד כה

כשיוצא לנו לפגוש פנים מול פנים אמנים או מעצבים, ולקנות מהם במקרה עבודה שיצרו (גם סטרפלס פייטים נחשב עבודה?), תמיד מתחשק לנו לשאול אותם איך הם מסוגלים למכור לאדם זר את הפיס החד פעמי שהפיקו בעמל רב, ולהיפרד מהבייבי שלהם מבלי להרגיש כאילו מכרו את הילד שלהם לחבורת צוענים?

מור אורליק, אמן בן 28, מתמודד בימים אלו עם הסוגיה הזו, ומספר לנו שכאשר אתה מחליט להעתיק את חייך לאמסטרדם וחסרים לך כמה יורו בארנק – אין שום בעיה להיפרד משום חפץ, כולל אוסף עבודות האמנות הגדול שיצר בשנים האחרונות.
מור, שסיים לימודי תואר ראשון באמנות באוניברסיטת חיפה, משלים תעודת הוראה באמנות בסמינר הקיבוצים ועובד כמשחזר רהיטים עתיקים בנווה צדק, אורז בימים אלה את חייו, דירתו שביפו ומעט מחפציו, במטרה לחבור לבת זוגו (המסיימת בעצמה תואר בעיצוב אופנה באקדמיית "AMFI") שבאמסטרדם, בתקווה להתחיל ללמד אמנות בעיר. מהלך הגיוני בהתחשב במגוון שווקי הטוליפים וטחנות הרוח שיש ליפו ונווה צדק להציע.

ולכן מעמיד מור את כל עבודות הרישום, הציורים והצילומים היפים שיצר בשלוש השנים האחרונות למכירה. מה שאומר שלכם יש הזדמנות (עד 15 ביוני) לרכוש עבודות קטנות או גדולות, לא ממוסגרות, של עפרון ועט על נייר או שמן על בד, במחיר של מי שנמצא שנייה לפני פריצה מתוקשרת באירופה ופתיחת תערוכות על בסיס חודשי. טפו טפו טפו.

מכירת עבודות אמנות שונות – המחיר נקבע לפי גודל או סוג העבודה, עד 15.06.10
לפרטים נוספים – מור אורליק, שד' ירושלים 68, יפו, טל': 054-4824999, [email protected]

[PSGallery=5f9t1016aq]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה